• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بیانیه خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل برای انتخابات: رأی می دهیم تا بساط فرقه رجوی برچیده شود

  • کد خبر : 8719
  • 29 فوریه 2024 - 11:37

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل با انتشار پیامی ضمن اعلام حضور گسترده برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: «ما رأی می دهیم تا با سیاست های مقتدرانه ایران اسلامی شاهد برچیده شدن بساط فرقه رجوی باشیم.»

به گزارش فراق، در متن منتشر شده توسط این خانواده ها آمده است:

به کوری چشم دشمنان قسم خورده ایران، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، نشان می‌دهیم که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، استوار و متحدّ هستیم.

امروز عرصه، عرصه دیگری است. اکنون منافقین و مزدوران  هدف خود را به زانو درآوردن ملت سرافراز و پرتوان ایران اعلام کرده و تمامی امکانات و ابزارهای تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی خود را در این راه به کار گرفته اند و از سوی دیگر دستاوردهای کشور ما مورد توجه بسیاری از ملت های آزاده جهان قرار گرفته و موجب شعله ور شدن بارقه های امید میان آنان گردیده است.

امسال خانواده های عضو انجمن نجات در استان اردبیل قاطعانه در انتخابات شرکت می کنند تا با با یاری خداوند متعال و اقتدار ایران اسلامی شاهد فروپاشی کامل فرقه رجوی و رهایی اسیران دربند آن باشند.

این فرقه خطرناک  هم اکنون آزادانه در کشورهای آلبانی و فرانسه فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این گروه از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، ارزشی قائل نیست.

ان شا الله که به زودی با سیاست های مقتدرانه ایران اسلامی شاهد برچیده شدن این فرقه شیطانی باشیم و اسیران ذهنی آن زندان به آغوش وطن و خانواده بازگردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8719

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم