• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه مادر امیر اصلان حسن زاده ( اسیر فرقه ی رجوی ) به آقای حیدرالعبادی نخست وزیر محترم عراق

  • کد خبر : 750
  • 04 ژانویه 2015 - 7:18

نامه مادر امیر اصلان حسن زاده  ( اسیر فرقه ی رجوی )

به آقای حیدرالعبادی نخست وزیر محترم عراق

    به نام خدا

جناب آقای حید رالعبادی نخست وزیر محترم دولت عراق

با سلام و تبریک انتخاب جنابعالی به عنوان نخست وزیری دولت عراق ، به استحضار می رساند ، اینجانب مادری از ایران هستم  که تنها فرزندم به نام امیر اصلان حسن زاده در کشور شما و در دست جلادان به اصطلاح (مجاهدین خلق) نزدیک به چهارده سال است که گرفتار و زندانی می باشد.

حیدرالعبادی

حیدرالعبادی

HeydarAlebadi 2

این گروهک جلاد که نام مجاهدین خلق را یدک می کشند , تنها فرزند پسرم را در سال ۱۳۸۱از راه ترکیه به بهانه کار در کشور آلمان , ربوده وبه زندان و شکنجه گاه الموتی خود یعنی اشرف انتقال داده اند.

هزاران خانواده ها نیز همچون من در ایران وجود داردکه عزیزانشان به شگردهای مختلف ؛گرفتار چنگالهای خون آشام نفرات فرقه ایی رجوی بدنام شده اند که سالهاست منتظر دیدار فرزندانشان می باشند .

تحصن چهارساله همین خانواده ها در کشور شما یعنی عراق ودر نزدیکی شهردیاله در مقری به نام عراق جدید (اشرف سابق) برای ملاقات با عزیزان خود که ده ها سال بود ندیده بودند ثمری نداشت و متاسفانه دیدار با فرزندانمان میسر نشد ؛ ولی با تلاش شبانه روزی خانواده های متحصن و جداشدگان (فراریان از این فرقه) وبا کمک دولت مردان عراق موفق شدیم افراد اسیر از زندان اشرف نجات و به قرارگاهی به نام الحریه (لیبرتی ) انتقال یابند تا بتوانند با دریافت مجوزپناهندگی به کشورهای ثالث اعزام شوند.

باتوجه به کارشکنی های سران فرقه رجوی هنوز امکان انتقال به کشور ثالث میسر نشده است و باتوجه به وضعییت امنیتی عراق که هرلحظه امکان خطر جدی را برای اسیرانمان فراهم می کند از شما به عنوان یک مادر دردمند و زخم دیده تقاضا می کنم هرچه سریعتر برای انتقال این نفرات مظلوم اقدام عاجل بعمل آورید .

دعای ما مادران بدرقه راه موفقییت شما و تمامی گرفتاران ملت عراق که اکنون دردست جلادان داعش مظلومانه به شهادت می رسند خواهد بود .

                                                                                                ثریا عبداللهی  مادرامیر اصلان حسن زاده         

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=750

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم