• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

ماجرای درخواست اعدام برای چند نوجوان به جهت رابطه جنسی با همدیگر

  • کد خبر : 46570
  • 02 ژوئن 2024 - 9:28
ashraf 2 6

عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار روایتی نوشت: یک شب که طبق معمول در قرارگاه خودمان نشست داشتیم و هر شب تا نیمه های شب داد و بیداد و فحش و فحش کاری به آسمان بلند بود، متوجه شدیم که در قرارگاه کناری ما به طور غیر عادی داد و بیداد و صدای گریه و یا حسین یا حسین به آسمان بلند بود. ما فکر می کردیم که مثل قرارگاه ما نفری سوژه شده و احتمالا دارد مقاومت می کند. سرمان به کار و بدبختی خودمان مشغول بود و عادی تلقی کردیم.

روز بعد در سالن اجتماعات قرارگاه با خود رجوی نشست داشتیم. این نشست از قبل برنامه ریزی شده و البته تاریخش را به ما نگفته بودند. در این چهار ماه که هر قرارگاه نشست های داخلی خودش را داشت، هر چند وقت یک بار همه دو باره در سالن اجتماعات قرارگاه باقرزاده دور هم جمع شده و با رجوی نشست داشتیم تا بحث های خودش را ادامه دهد. در نشست آن روز رجوی از فرشته یگانه پرسید، خواهر فرشته دیشب در قرارگاه شما چه خبر بود که این همه داد و بیداد می کردید؟

خواهر فرشته هم آمد پشت بلند گو و گفت بله برادر دیشب بحث اخلاقی مطرح شد. همین که سر موضوع باز شد، میلیشیا ها می آمدند و باندهای ۱۲ نفره و ۱۰ نفره و ۸ نفره خودشان را افشا می کردند و اینکه با هم روابط نامشروع اخلاقی دارند و به همین خاطر صدای یا حسین یا حسین همه به آسمان بلند بود و اوضاع خیلی خراب بود.

سرکوب و فشار روی این بچه ها، همه از نتایج شقاوتها و جنایتهای خود رجوی بود. آن روز و در آن نشست، موقع صحبت در مورد این موضوع، تعدادی از بچه های قدیمی همان جا بلند شده و پیشنهاد دادند که اعدامشان کنید، چون آبرو و حیثیت سازمان در میان است. رجوی هم گفت اعدام چرا؟ محاکمه می کنیم و باید بروند زندانش را بکشند و بیایند بیرون و کارشان را بکنند. این گوشه ای از ثمرات انقلاب مریم بود، چرا که بارها خود رجوی می گفت مریم سرچشمه همه دارایی ها و ثروتهای مجاهدین است!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46570

نوشته های مشابه

18آگوست
فرقه تروریستی رجوی، بلندگویی بد‌صدا از ادعا‌ها و شعارهاست
روایتی دیگر از شانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های سرکردگان فرقه رجوی

فرقه تروریستی رجوی، بلندگویی بد‌صدا از ادعا‌ها و شعارهاست