• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
افشای سندی تکان دهنده از همکاری تروریستی بخش فاسد ارتش آلبانی و فرقه رجوی

فرقه رجوی۲۰۰ قبضه سلاح در بهمن ماه ۱۴۰۱ به ایران وارد کرده است / خبری لو رفته از کامپیوترهای «اشرف ۳»

  • کد خبر : 45426
  • 30 مارس 2024 - 12:14

فرقه تروریستی رجوی بهمن ماه ۱۴۰۱، با همکاری آمریکا و نفوذی‌هایش در ارتش آلبانی، حدود ۲۰۰ قبضه سلاح به ایران ارسال کرده است.

به گزارش فراق، بر اساس اطلاعات امنیتی لو رفته از کامپیوترهای «اشرف ۳»، فرقه رجوی در بهمن ماه سال  1401 با کمک آمریکا نزدیک به ۲۰۰ قبضه سلاح و مهمات در آلبانی خریداری کرد و قصد داشت که آنها را به دست کانون‌های شورشی در داخل ایران برساند.

بر اساس همین خبر، این سلاح‌ها که مخفیانه در یک کامیون نظامی ارتش آلبانی شده بود به نزدیک مرز آلبانی برده شد و در آنجا تحویل تیم دیگری گردید تا آنها این سلاح ها را به مرز ایران برسانند و تحویل دو قاچاقچی فرقه دهند.

طبق این سند لو رفته، سلاح ها از طریق قاچاقچی های هوادار فرقه و از طریق مرز کردستان وارد ایران شدند.

هماهنگی این اقدام تروریستی توسط حبیب رضایی، مسئول مالی فرقه رجوی و تیم سیاسی سازمان به نام‌های علی صفوی، علیرضا جعفرزاده و سونا صمصامی انجام شده است. آمریکا به شدت تأکید کرده بود که این هماهنگی محرمانه است و هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشود.

همچنین بر اساس اطلاعات برآمده از این فایل، فرقه رجوی در «اشرف ۳» یک زیرزمین دارد که تعدادی از سلاح‌های فرماندهان فرقه از جمله رحمان و احمد واقف، مژگان پارسایی، زهرا مریخی و محمود عطایی جاسازی شده‌اند. این سلاح‌ها به منظور استفاده در صورت اعتراض و شورش اعضای ناراضی در اشرف ۳ نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45426

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی