• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

حامیان رژیم کودک‌کش رسواتر خواهند شد

  • کد خبر : 42945
  • 20 نوامبر 2023 - 11:06

بیش از ۴۵ روز از جنگ اسرائیل علیه حماس و مردم غزه می گذرد. یک طرف جنگ، رژیم اسرائیل است که بزرگترین اقتصاد و اسلحه ساز و صادرکننده سلاح جهان یعنی آمریکا متعهد به تامین همه نیازهای تسلیحاتی آن است و در طرف دیگر ماجرا حماس قرار دارد که در منطقه محاصره شده و بسته غزه، همچنان آماج حملات گستاخانه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش فراق، در این میان، مردم ایران همصدا با سایر کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای اسلامی، در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایت و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تظاهرات برپا کردند.

از سوی دیگر، راهپیمایی‌ها و تجمع های میلیونی نیز در کشورهای مختلف جهان بویژه کشورهای اروپایی و امریکا در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایت و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد و سیاستمداران اروپایی و امریکایی حرفی برای گفتن نداشتند و هم چنان بر طبل حمایت خود از اسرائیل غاصب می کوبند.

امروز رژیم صهیونیستی در جهان منزوی است و افکار عمومی علیه این رژیم غاصب است. امروز رژیم غاصب اسراییل بیش از هر زمان دیگری، رسواتر است و این جنایات قابل کتمان نیست.

شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم آن در برابر اسرائیل کودک کش بسیار دشوار است اما قدرت‌های جهانی خود را به خواب زده‌اند ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

در این میان منافقین هم ساکت ننشستند و از ابتدای شروع جنگ ناعادلانه اسراییل با غزه، حمایت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و سیمای نفاق خود را در اختیار این رژیم قرارداده تا اخبار جنگ را به نفع خود و علیه فلسطین همیشه مظلوم بازتاب نماید.

از طرف دیگر رسانه لندن نشین عنترنشنال نیز با اعزام اکیپ خبرنگاری خود به مناطق جنگی اسراییل خبر های جنگی را به نفع رژیم صهیونیستی به جهان مخابره و تلاش می کنند تا به این جنایات ضد بشری اسراییل جامه مظلومیت بپوشانید.

منافقین کوردل، سلطنت طلبان و  سایر گروهک های تروریستی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مثل دو لبه یک قیچی عمل می کنند و با گرفتن دلارهای اهدایی از سوی رژیم صهیونیستی از حمایت های خود از این رژیم کودک کش دست برنداشته، می کوشند تا مظلومیت فلسطین را نادیده گرفته و اخبار و وقایع جنگ را به نفع اسرائیل توسط رسانه‌های منتسب به خودشان به دنیا مخابره کنند.

این کوردلان باید بدانند که سر مار همان اسرائیل غاصب است که خاورمیانه و کشورهای اسلامی را به آشوب کشیده است. صد البته بدانید شما مزدوران وابسته به آمریکا و اسرائیل هر چه در این باتلاق فرو می روید چهره کثیفتان برای جهان آشکارتر خواهد شد.

یادداشت از: نادر محمدی – کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42945