• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
دل نوشته‌ای برای برادرم «محمدمهدی ثابت‌رستمی»

باور کن رجوی دروغ بافی می‌کند

  • کد خبر : 42342
  • 16 اکتبر 2023 - 9:22

برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به برادرش نوشت: باور کن چیزهایی که رجوی مفلوک عنوان می کند دروغ است. در داخل ایران همه سازمان را به جنایتکار و تروریست بودن می شناسند و هیچ کس ارزشی برای شما قائل نیست.

به گزارش فراق، حسین ثابت رستمی برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی از شهر رستم کلا مازندران با انتشار تصویری از خانواده خود خطاب به برادرش نوشت: برادر عزیزم محمد مهدی ثابت رستمی خوب به عکس نگاه کن ببین خانواده اصلی اینجاست. عشق و محبت و دل گرمی پدر و مادر اینجاست. ولی رجوی ها چهل و یک سال عشق و محبت خانوادگی را از تو گرفتند و از خانواده ات دورت کردند. برای چی؟

برادر خوبم محمد مهدی، تک تک خانواده از پدر و مادرت و برادران و خواهرانت و فرزندانشان چهل و یک سال چشم انتظار تو هستند تا تو برادر عزیزم را در آغوش گرم بگیرند.
چرا رجوی قدرت فکر کردن و دفاع کردن را از تو گرفته است و به خاطر مغزشویی مستمر حتی نمی توانی فکر کنی، آخر تا کی باید در آن جهنم رجوی باقی بمانی؟

برای یک بار هم شده به گذشته ای که عمر خودت را تلف کردی فکر کن. هرچند مریم رجوی حتی اجازه فکر کردن به شما نمی دهد. ای کاش به عکس هایی که برای تو در سایت درج کردم دسترسی داشتی، بعد متوجه می‌شدی که تا چه اندازه پدر و مادرت چشم انتظار تو هستند. هر چند رجوی از نشان دادن این عکس ها به تو وحشت دارد .

برادر خوبم آیا تاکنون دلت برای پدر و مادرت تنگ نشده است و به یاد خاطرات گذشته نیفتادی؟ چرا رجوی ضد بشر شما را از درون به لحاظ عاطفه تهی کرده است؟

باور کن چیزهایی که رجوی مفلوک عنوان می کند دروغ بافی است. در داخل ایران همه سازمان را به جنایتکار و تروریست بودن می شناسند و هیچ کس ارزشی برای شما قائل نیست. به این نکته باور داشته باش که رجوی فقط سعی دارد از شما استفاده ابزاری کند و هیچ ارزشی برای جان شما قائل نیست. پس برای یک بار هم شده با خودت خلوت کن و بعد برای آینده تصمیم گیری کن. چون زندگی در کنار خانواده و پدر و مادر معنا پیدا می کند .

رجوی فریبکار چهل و یک سال است به شما دروغ گفته و وعده های پوچ و توخالی داده است و توانسته شما را در یک زندان بدون ملاقات و قطع بودن از خانواده نگهدارد پس به خودت بیا و برای یک بار هم شده برای آینده ات تصمیم گیری کن و بدان که ما همیشه در کنار تو هستیم.

تنها آرزوی پدر و مادر دیدن دوباره تو می باشد. با جدا شدن از فرقه تروریستی رجوی این آرزو را برای آنان امکان پذیر کن.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42342

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی