• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

قورباغه ابوعطا خواند

  • کد خبر : 42168
  • 08 اکتبر 2023 - 9:12

ضرب المثل ناب ایرانی در قبال نادانی که تلاش می‌کند خودش را دانا جلوه دهد می گوید: «آب که سر بالا می رود، قورباغه ابوعطا می خواند.»

به گزارش فراق، فرقه ورشکسته مجاهدین که این روزها با مشکلات عدیده ای همچون فرار نیروها، فرار مریم رجوی و معضلات تشکیلاتی درگیر است با خبر شوکه کننده تاسیس و آغاز فعالیت انجمن نجات در آلبانی به کما رفت و تا به امروز لالمونی گرفته بود. اما سرانجام تاب نیاورد و در یک موضع گیری هیستریک و شتاب زده عمق سوختگی خود از تاسیس انجمن نجات در آلبانی را در سایت های خود به نمایش گذاشت. فرقه که تجربه حضور خانواده ها و انجمن نجات در عراق را دارد، طبیعی است که سعی کند هر طور شده از فعالیت انجمن در آلبانی جلوگیری کند.

سران جنایت پیشه مجاهدین خلق در بیانیه اخیر، عمق وحشت و خشم خود خطاب به دولت آلبانی را نشان داده و نوشتند: «– برای رفع ابهام از جامعه ایرانیان در آلبانی و دیگر کشورهای جهان، پلیس و وزارت کشور آلبانی باید دعاوی مزدوران در مورد “هماهنگی های صورت گرفته با پلیس و وزارت کشور آلبانی” را به نحو مقتضی پاسخ بدهند. – مقاومت ایران بر ضرورت محاکمه و مجازات و اخراج مزدوران این نهاد از آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی تأکید می‌کند.»

در بیانیه سرتاسر مضحک ایادی فرقه در چند بخش از نقطه عطف ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۲ که با ورود پلیس آلبانی به داخل کمپ مجاهدین همراه بود سخن به میان آمده و این مهم چنان سران فرقه را آشفته کرده است که از مقامات آلبانی درخواست پاسخ کرده اند.

واکنش هیستریک همراه با ضجه مجاهدین از تاسیس انجمن نجات آلبانی حکایت از صحت و درستی اقدامات اعضای جدا شده در انجمن نجات آلبانی دارد که با افشاگری بی امان و با عبور از واقعه ۳۰ خرداد در راستای تحقق اهداف حقوق بشری و رهایی اسیران از بند رجوی نزدیک و نزدیک تر می شوند.

قبلا نیز متذکر شده بودیم که قبل از هر کس سران مجاهدین در کمپ آلبانی متوجه آثار این اقدام خواهند بود و عکس العمل آنها در موضع گیری اخیر موید این امر است. به هر صورت وظیفه تک تک اعضای انجمن نجات، آگاهی بخشی در قبال اقدامات ضد انسانی مجاهدین در خاک آلبانی، تلاش برای آزادی اعضای گرفتار و افشاگری ماهیت پلید فرقه مجاهدین در سر تا سر دنیا با قوت ادامه خواهد یافت و آغاز فعالیت اعضای انجمن نجات آلبانی نقطه امید خانواده های دردمند اعضای گرفتار برای ملاقات با عزیزانشان خواهد بود .

یادداشت از: صمد اسکندری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42168