• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

گدایی مریم رجوی برای اینکه داخل آدمیان حساب شوند / مریم قجر در قدم اول بدون روسری حاضر شود!

  • کد خبر : 37707
  • 19 ژانویه 2023 - 10:47

سایت‌های فرقه رجوی از قول عجوزه این فرقه نوشتند: «ما همه نیروهای جمهوری خواه را که خواستار سرنگونی حکومت ایران و جدایی دین از دولت باشند، متحد خود می دانیم»

به گزارش فراق، این متن به طور کامل مشخص می‌کند که چگونه رجوی به التماس افتاده است و به بقیه گروه ها می گوید یک نگاهی هم به ما بیندازید. متنی که آشکار می‌کند افشای روابط فرقه ای توسط جداشدگان چگونه به منزوی شدن آنان منجر شده است. نپذیرفتن این گروه خیانتکار از طرف مخالفین و گروه های براندازِ دیگر حتی در جریان اغنشاشات، سند دیگری بر مطرود بودن و روابط دیکتاتوری حاکم بر این گروه است.

به هرحال این روزها می بیینم رجوی ها پس از طی کردن همه مدل راه خیانت، اکنون غلط کردن را هم تجربه می کنند. تا آنجا که به سابقه تروریستی رجوی بر می‌گردد جالب است که بدانید گروه و مخالفی نیست که آن ها از خود نرانده باشند، فحش و فضیحت نثارش نکرده باشند و پاچه احدی را گاز نگرفته باشند؛ حالا چه شده به یاد متحد شدن افتادند؟ آن هم با فرهنگی مغروانه و مزورانه به مثابه اینکه شما جمهوری خواه باشید و خواهان جدایی دین از دولت اگر به سمت ما بیایید، ما شما را متحد خود می دانیم، نه اینکه بگویند ما متحد شما می شویم.

شازده پشم با حجاب از روی رجوی رد شد + فیلم

باید به این گروه خودخواه دیکتاتور و خیانت کار گفت اول که خودتان نه جمهوری خواه هستید و نه جدایی سیاست از دین را قبول دارید. توصیه می کنیم گر می خواهید حرف هایتان را باور کنند در قدم اول، حکم اجباری حجاب زنان مجاهد را لغو کنید. آنها را از ملک طلق و حرمسرای رجوی خارج کنید و مریم قجر بدون روسری در مجامع بین المللی حاضر شود.

دوم اینکه مسعود رجوی از کرسی رهبری خود خوانده و ریاست مادام العمری سازمان و همچنین شورای نمایشی که حقنه نموده کوتاه بیاید. شاید حداقل نگاهی هم به شما بیندازند.

مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37707