• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

خیمه شب بازی «همیاری» باز هم به راه افتاد

  • کد خبر : 37631
  • 16 ژانویه 2023 - 9:47

فرقه رجوی بار دیگر علم «همیاری» را بلند نموده و در رسانه های آبکی خود شروع به خیمه شب بازی کرده است.

اما چرا هر از گاهی رجوی و چماقدارانش دست به چنین اقدامات مسخره ای می زند؟ پاسخ این سوال بارها گفته شده اما باز هم قابل بررسی است. تمام این نمایش های مسخره چیزی نیست جز سر پوش گذاشتن بر هزینه های چند صد میلیون دلاری این فرقه تروریستی.

واقعیت این است که در این زمانه کمتر کسی هست که توانایی تشخیص مالی را نداشته باشد، شما اگر دقت کرده باشید مگر در این به اصطلاح همیاری که هر سه ماه یکبار انجام می‌شود چه میزان پول می تواند جمع شود؟

میزان هزینه های داخلی و خارجی این سازمان در هر ماه بالغ بر ۱۰ میلیون دلار است که از کشورهایی همچون عربستان سعودی، اسرائیل و برخی نهادهای امنیتی آمریکایی و اروپایی تامین می شود. مضاف بر اینکه این فرقه در اروپا و آمریکا شرکت های پوششی را در سالیان گذشته دایر کرده است که سود حاصل از آنها به حساب های افرادی ریخته می شود که به صورت غیر مستقیم در اختیار  فرقه قرار می گیرد.

امکان ندارد با پولی که از طریق به اصطلاح همیاری جمع آوری می شود حتی یک هفته مخارج داخلی این سازمان ضد خلقی فراهم شود چه برسد به میلیون ها دلار مخارج تامین افرادی که با این گروه تروریستی در ارتباط هستند و عایدی می گیرند؛ از برخی سناتورهای آمریکایی گرفته تا پارلمانترهای اروپایی و برخی افرادی که وظیفه پشتیبانی این فرقه را برعهده دارند.

شبکه مالی این سازمان به قدری مخفیانه کار می‌کند که حتی در طول ۱۰ سالی که در لیست سیاه تروریستی قرار داشتند آژانس های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و اروپا نتوانستند منابع مالی این گروه را بلوک و منجمد سازند.

یادداشت از: سعید محمدپور

انجمن نجات مرکز استان اردبیل

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37631