• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

زنده باد وطن‌پرستی

  • کد خبر : 37608
  • 15 ژانویه 2023 - 11:09

یکی از جدی‌ترین معظل های فرقه رجوی به کارگیری واژه «اعضای سابق مجاهدین» توسط هر کسی است که در بیرون از این فرقه در حال فعالیت علیه رجوی است. مریم رجوی از استفاده این واژه، برای افراد خود هم در نشست های خصوصی امتناع می ورزد، زیرا قصد ندارد که این واژه تبدیل به یک فرهنگ در بین اعضای شود.

اما اکنون به این واژه از یک زاویه دیگر نگاه می کنیم، از خارج از تشکیلات رجوی و نگاهی که رجوی به آن می نگرد.

از آخرین واکنشی که در این رابطه توسط رجوی و باند تبهکار او وجود دارد به موضوع می‌پردازم. چند روز گذشته شبکه انگلیسی بی بی سی با سعید شاهسوندی مصاحبه ای داشت که این گفت‌وگو خوشایند رجوی نبود و در واکنش به آن عکس العمل نشان داد. در بخشی از واکنش فرقه رجوی آمده است: «….عنوان «عضو سابق مجاهدین» ۳۰ سال است که در اثر کثرت استفاده توسط مخالفین استفاده می شود. از اداره حراست آلمان تا ده ها دادگاه در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی و کلیه دوائر امنیتی و ساختار ویژه مبارزه با جنایات سازمان یافته در آلبانی از این واژه استفاده های مکرر می کنند…»

خب به نظرم بسیار واضح است که رجوی از کجا می سوزد. به بخشی دیگر توجه کنید: «برای اعتبار بخشیدن به سعید شاهسوندی او را عضو سابق مجاهدین معرفی کرده اند. کسی که در کمیته مرکزی سازمان مجاهدین خلق فعالیت داشته است..»

اینکه شاهسوندی الان سوژه بحث رجوی شده است به جای خود، ولی بنده قصد داشتم که توجه خوانندگان محترم را به این معطوف نمایم که اگر در رابطه با رجوی شما از هر واژه ای استفاده می کنید ممکن است برای شما عادی باشد ولی مطلقا برای رجوی و فرقه تبهکار او چنین نیست و به شدت واکنش نشان می‌دهند.

توصیه بنده به همه کسانی که در خصوص سازمان مجاهدین ضد خلق صحبت می کنند این است که مطلق از این واژه و سایر واژه هایی که ممکن است به نظر شما عادی به نظر بیاید، کوتاهی ننمائید زیرا هر جایی که آنها واکنش نشان می دهند، یعنی که به خال زده اید.

فرقه رجوی رجوی در این عکس العمل های خود قصد دارد به سازمان بی اعتبار خودش اعتبار ببخشد و با موضع گیری، طرف مقابل را تخریب نموده و او را در افکار عمومی پائین بیاورد اما در هر حالت باید گفت که پیروزی به کسانی تعلق دارد که در مقابل ظلم و بی عدالتی رجوی مقاومت کرده و ایستادگی به یاد ماندنی می کنند. زنده باد آزادی، زنده باد مردم ایران، زنده باد وطن پرستی

یادداشت از : بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق  

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37608