• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
كارشناس مسائل سیاسی:

اعضای فرقه رجوی به واسطه مغزشویی‌ها، دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند

  • کد خبر : 37590
  • 14 ژانویه 2023 - 12:44

کارشناس مسائل سیاسی گفت: به‌واسطه مغزشویی های فرقه‌ای که در ذهن اعضای فرقه رجوی اتفاق افتاده است، به‌شدت از ایران نفرت دارند و به دنبال ایجاد ناامنی هستند.

به گزارش فراق، محمدصادق کوشکی در گفت و گو با برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو با اشاره به ویژگی‌های سازمان مجاهدین خلق اظهار داشت: این ویژگی‌ها باعث شده است این سازمان به‌عنوان یک اهرم و بازوی عملیاتی برای ایجاد ناامنی در ایران مناسب باشد. متأسفانه یکی از ویژگی‌های آنها ایرانی بودن است و از هر گوشه کشور در آنها حضور دارند درحالی‌که سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی امکان چنین کاری ندارند.

وی افزود: به‌واسطه مغزشویی های فرقه‌ای که در ذهن اعضای فرقه رجوی اتفاق افتاده است، به‌شدت از ایران نفرت دارند و به دنبال ایجاد ناامنی هستند. در حقیقت آنها وقتی در ایران آشوب و بحرانی ایجاد می‌شود بسیار لذت می‌برند و انگیزه انتقام‌جویی فردی نیز دارند.

این استاد دانشگاه ایجاد فتنه و کمک به آشوب در ایران را شغل رجوی ها عنوان و بیان کرد: اعضای این سازمان از سعودی‌ها، صهیونیست‌ها، کشورهای اروپایی و آمریکا پول، اقامت، تابعیت و امکانات تردد می‌گیرند تا به‌جای آن، خدمات ضد امنیتی علیه ایران و به نفع کشورهای غربی و عربی انجام می‌دهند.

وی با تصریح بر اینکه تقریباً همه دشمنان ایران از مجموعه فرقه رجوی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: از رژیم صدام تا سعودی‌ها و غربی‌ها از فرقه رجوی به‌عنوان پیمانکاران ضد امنیتی علیه ایران استفاده می‌کنند.

کوشکی بهترین فرصت برای ظهور و بروز فرقه رجوی را حضور در فضای مجازی بیان کرد و گفت: اعضای این سازمان به‌عنوان وظیفه به‌صورت روزانه بین ۱۵ تا ۱۶ ساعت پای رایانه حضور دارند و علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند. بعضی از افرادی که از سازمان خارج شده‌اند، تا دو هزار حساب کاربری در توییتر و اینستاگرام یا کانال در تلگرام دارند تا از این طریق در ناامنی‌ها دخالت کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اشاره کرد: رجوی‌ها از طریق تحریک افراد، نفرت افزایی و دروغ‌پراکنی علیه ایران و امنیت کشورمان در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. یکی دیگر از نقش‌های اعضای این سازمان در فضای مجازی این است که بتوانند در جامعه کشورمان افراد را جذب کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37590

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم