• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مروری بر دفتر جنایت‌های رجوی

اگر هر هفته ۷ نفر را بزنیم، حکومت سقوط می‌کند

  • کد خبر : 37586
  • 14 ژانویه 2023 - 12:44

رجوی این بحث را پیش کشید که باید هر کسی را که لباس پاسداری یا ریش دارد و در کمیته هست، هدف قرار داد. می‌گفت اگر هر هفته، هفت نفر را بزنیم، عملاً اوضاع به حدی شلوغ می‌شود که حکومت سقوط می‌کند.

به گزارش فراق، مسعود خدابنده، عضو جدا شده از فرقه رجوی و سرتیم اسبق حفاظت از مسعود رجوی می گوید: سرکرده فرقه رجوی، هیچ‌گاه در دست زدن به خشونت و کشتار، استقلال نداشته و به دست آوردن رضایت اربابان را مهم عنوان می‌کرد:

«زدن سرانگشتان رژیم، از طرح‌های مسعود رجوی بود. بعد از هفت تیر و هشت شهریور، از آنجا که دستگاه ترور سازمان از بین رفته بود، از این رو رجوی به دنبال تهییج میلیشا رفت و این بحث را پیش کشید که باید هر کسی را که لباس پاسداری یا ریش دارد و در کمیته هست، هدف قرار داد. می‌گفت اگر هر هفته، هفت نفر را بزنیم، عملاً اوضاع به حدی شلوغ می‌شود که حکومت سقوط می‌کند! الان که به عقب برمی‌گردم و نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که هدف رجوی سرنگونی حکومت با کشتن چند سرباز و پاسدار و مغازه‌دار نبود، هدفش این بود که دستش پیش ولی نعمتانش پر باشد. رجوی در جلسات، این دیدگاهش را بار‌ها به صورت‌های مختلف مطرح کرده بود. او همواره این جمله معروف هیتلر را تکرار می‌کرد که کسی از فاتح سؤال نخواهد کرد. می‌خواهم بگویم که اساساً تحلیل، استراتژی و تاکتیک رجوی، هیچ وقت «مستقل» نبود و تمام این مدت پارامتر اولیه آن نمایش برای آمرین بود….»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37586

نوشته های مشابه