• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

مریم رجوی برای رئیس «کوموله» نوشابه باز کرد 

  • کد خبر : 37297
  • 31 دسامبر 2022 - 14:06

در حالی که آتش اغتشاشات در ایران خاموش شده است، مریم رجوی و عبداله مهتدی، سگ‌های آستان بوس آمریکا برای همدیگر نوشابه باز کردند.

به گزارش فراق، ماجرا از این جا آغاز شد که جان بولتون،‌ مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا و مستمری بگیر مریم رجوی در گفت‌وگویی با بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی، اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران مطرح کرد.

او در پاسخ به این سوال که آمریکا چطور می‌تواند به «تغییر حکومت» در ایران کمک کند، گفت: من فکر می‌کنم دولت آمریکا باید در مشورت با گروه‌های اپوزیسیون، در مشورت با گروه‌های خارج‌نشین ایرانی که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال هستند و با گروه‌های داخلی در ایران مرتبط هستند، به آن‌ها چیزی را بدهیم که از همه بیشتر احتیاج دارند؛ مثلا منابع مختلف ارتباطات، قابلیت برقراری ارتباطات از منابع خارجی با افراد و گروه‌های مختلف داخل ایران.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از این اظهارات، عبداله مهتدی و خالد عزیزی از طرف گروهک های تروریست کومله و حزب منحله دمکرات کردستان ایران عازم واشنگتن شدند و دیدارهای مهمی با مقامات ارشد کاخ سفید و اعضای سنا داشتند.

مهتدی، سرکرده گروهک تروریستی کومله و خالد عزیزی سخنگوی حزب منحله دمکرات کردستان ایران و از سران این گروهک در مصاحبه با رسانه های آمریکایی به صراحت اعلام کردند که قصد دارند تا از آمریکا برای انقلاب در ایران کمک بگیرند.

عبداله مهتدی در گفتگو با بخش کردی صدای آمریکا اعلام کرد که دولت آمریکا تنها پیش شرط کمک به گروهک ها را اتحاد آنها عنوان کرده است.

نکته قابل توجه این است که پس از این پیام آمریکایی ها به سران گروهک تروریستی کومله، مریم رجوی، در پیام‌هایی به مناسبت های مختلف از جمله اتحاد دو جناح کومله و اغتشاشات در کردستان، به این گروهک تبریک گفت و پیام رسمی رجوی نیز در سایت های رسمی کومله منتشر شد.

به نظر می رسد این خائنین پست فطرت به دنبال سرخوردگی در ماجراهای اخیر، برای همدیگر نوشابه باز کردند و می خواهند با گفت وگوی مستقیم برای نیروهای وامانده خود، خوراکی تهیه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37297