• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
حسن حیرانی، عضو بازداشت شده انجمن «آسیلا» در گفت‌و‌گو با فراق

پشتیبانی خانواده‌ها موجب شده تا نتوانند هر انگی به ما بزنند / مبارزه همچنان ادامه دارد / امکان دارد مرا به انفرادی ببرند

  • کد خبر : 37129
  • 21 دسامبر 2022 - 11:06

حسن حیرانی، عضو بازداشت شده انجمن آسیلا در آلبانی گفت: پشتیبانی خانواده‌ها و اعضای انجمن نجات در ایران موجب شده است تا پلیس آلبانی هم اکنون محتاطانه با ما برخورد کند، در غیر این صورت با همدستی فرقه رجوی هر انگی به ما می زدند.

به گزاش فراق، حیرانی که با فشارهای رسانه ای و حقوق بشری اجازه دسترسی به تلفن همراه دارد، روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: از روزی که اینجا آمدیم جنگ ما با فرقه منحوس رجوی متوقف که نشده هیچ، بلکه بیشتر هم شده است.

وی با تشکر از ابراز احساسات همه خانواده های چشم انتظار در ایران تصریح کرد: ما به همراه دوستان بازداشت شده، از این مکان نیز به هیچ وجه دست از مبارزه با فرقه رجوی بر نداشتیم و با افشاگری ها پوزه رجوی را به خاک مالیدیم.

مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» با اشاره به اینکه رئیس اداره مرزی و مهاجرت آلبانی گفته که شما هیچ اتهامی ندارید و به زودی آزاد خواهید شد، افزود: ما محکم ایستادیم تا حقوق از دست رفته خود را فریاد بزنیم و جنایت های فرقه پلید رجوی را افشا کنیم.

او تصریح کرد: این امکان وجود دارد که با دسیسه فرقه رجوی گوشی‌های ما را بگیرند و یا به انفرادی ببرند اما باز هم خسته نشده و دست از مبارزه نمی کشیم.

این عضو انجمن آسیلا در پایان با بیان اینکه تمام فعالیت های انجمن آسیلا قانونی بوده و هیچ تخلفی ندارد، گفت: آسیلا با قدرت تمام پیش می رود و در همین مدتی که ما اینجا بودیم هشتمین کتاب انتشارات آسیلا منتشر شد. همچنین در دو شهر آلبانی آکسیون اعتراضی برگزار گردید که نشان از این دارد شاخ و برگ های آسیلا طوری در آلبانی رشد کرده که فرقه رجوی و مزدورانش توانایی مقابله با آن را ندارند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37129

نوشته های مشابه

01می
روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم
افشاگری‌های علی اکرامی در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی

روابط خارجی سازمان رجوی بخشی از استخبارات عراق بود + فیلم

01می
عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم
صفاالدین تبراییان، پژوهشگر تاریخ

عوامل رجوی شکم اعضای خود را پاره کردند + فیلم