• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

اقتدار برای ملت غیور ایران و حاکمیت جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند / مردم خیانت‌های ستون پنج دشمن را فراموش نمی‌کنند

  • کد خبر : 37119
  • 21 دسامبر 2022 - 10:56

اخیرا فرقه تروریستی رجوی برای حفظ موجودیت خود با دعوت از مهمان‌های اجاره‌ای، نمایش خیمه شب بازی به راه انداخت و مهمانان نیز با دریافت مواجب کلان، فرقه رجوی و مریم قجر را امید آینده ایران معرفی کردند.

مریم قجر طوری وانمود می کرد که میدان دار اصلی اعتراضات در ایران فرقه رجوی است و همه چیز تحت رهبری او هدایت می شود.

این در حالی است که در تحلیل محتوای شعارهای اغتشاشات اخیر حتی شعارهای ساختار شکنانه، هیچ ردی از شعارهای ساخته شده توسط این فرقه در میان اغتشاشگران نبود و این نشان از پایان تار و تاریک حیات سیاسی رجوی هاست، همان هایی که برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوستند.

قطع به یقین رجوی ها، سلطنت طلب‌ها و سایر احزاب معاند، در خلوتگاه خود، خوب می دانند که اغتشاشات اخیر ایران ربطی به جریان های سیاسی و اپوزسیون های خارج نشین نداشته و نخواهد داشت و خودشان نیز بهتر می دانند که ملت ایران از فرقه رجوی بیزارند.

هیچ گاه ملت ایران فراموش نخواهند کرد که دست رجوی ها به ترور بیش از ۱۲ هزار ایرانی آلوده است.

ملت هیچ گاه فراموش نخواهد کرد که فرقه کثیف رجوی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کرد و چه جنایاتی علیه ملت ایران و اکراد عراقی به جا گذاشت.

ملت ایران به خوبی می داند که فرقه رجوی برای انجام عملیات های خرابکارانه با اسرائیل غاصب همکار بود و حضور سفیر این رژیم در مقر مانز آلبانی چیزی جز برنامه ریزی بر مقاصد خرابکاران در ایران نبوده و نیست.

بالاخره این اغتشاشات نیز پایانی دارد و روسیاهی برای خارج نشینان و رسانه هایشان و اقتدار و پایداری برای ملت غیور ایران و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند.

یادداشت از: نادر محمدی

انجمن نجات کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37119