• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

«بیژن پولادرگ» با توطئه فرقه رجوی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

  • کد خبر : 37048
  • 17 دسامبر 2022 - 22:30

دادگاهی در آلبانی یک عضو جداشده از فرقه رجوی را با طرح ادعاهای اثبات‌نشده به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش فراق، دادگاه ویژه رسیدگی به فساد و جرائم سازمان‌یافته در آلبانی روز پنج شنبه در حکمی یک شهروند ایرانی به نام «بیژن پولادرگ» را به اتهام «تأمین مالی تروریسم» و عضویت در یک «سازمان تروریستی» متهم کرده است.

پولادرگ تمامی اتهامات مطرح شده علیه خود را رد کرده و خواستار تجدیدنظر در این حکم است.

وی با اتهام هایی که رجوی برای پلیس تحت امر خود در آلبانی ردیف کرد، از حدود دو سال پیش در بازداشت بود. تهمت هایی که توسط سایت های فرقه درباره وی منتشر شد به روشنی نشان می داد که رجوی چگونه ناگزیر بوده تا دست به این پاپوش ها بزند؛ «پولادرگ که علیه سازمان مجاهدین به جاسوسی اشتغال داشت، از طریق اپلیکیشن تلگرام به زبان فارسی ارتباط برقرار کرده است.»

و یا در قسمتی دیگر چنین نوشتند: «بیژن پولادرگ (شهروند ایرانی) به اتهامات جنایی شامل انجام خدمات و اقدامات با افراد نامگذاری شده، رهگیری غیرقانونی داده‌های کامپیوتری، تداخل در داده‌های کامپیوتری، تداخل در سیستم‌های کامپیوتری، سوء استفاده از تجهیزات مندرج در مواد ۲۳۰، ۲۳۴ و ۲۹۳ قانون جزا دستگیر شده است.»

به گزارش فراق، افرادی که بیژن پولادرگ را می شناختند عنوان کردندکه وی از سواد خواندن و نوشتن برخوردار نبود چه برسد به سواد کامپیوتری و تداخل در داده های کامپیوتری که کار هکرهای بسیار زبده است یا عبارت سوء استفاده از تجهیزات و یا رهگیری غیر قانونی کامپیوتری کلا غیر قابل قبول است. تنها چیزی که به وی نمی خورد هکر بودن است و این یک پاپوش می باشد.

البته این روش فرقه مسبوق به سابقه است. در سال‌های قبل هم برای یکی از جدا شده ها که هم اکنون در آلبانی است به اتهام تجاوز جنسی به یک کودک پاپوش درست کردند و او را مدتی در زندان نگه داشتند اما بعدها معلوم شد که به پدر بچه مقداری پول داده بودند تا برود علیه آن فرد شکایت نماید.

بیژن پولادرگ اهل روستایی در قصر شیرین و عضو سابق فرقه تروریستی رجوی بود که از حدود دو سال پیش از اسارتگاه رجوی اعلام جدایی کرد.

ادعاها علیه این شهروند ایران در حالی صادر شده که آلبانی خودش با میزبانی از فرقه تروریستی رجوی کشورش را به جولانگاه تروریست ها تبدیل کرده و در عین حال مدعی مبارزه با تروریسم است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37048

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است