• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

رونمایی از کتاب «آزادی فراموش شده» توسط انجمن «آسیلا» + فیلم

  • کد خبر : 36919
  • 11 دسامبر 2022 - 10:25

طی مراسمی از کتاب «آزادی فراموش شده» نوشته خلیل انصاریان در محل انجمن آسیلا در آلبانی رونمایی شد.

به گزارش فراق، این کتاب روایت ۲۸ سال اسارت در فرقه رجوی است که در آن تماس یا دیدار با خانواده و فکر کردن به زندگی و آینده وجود نداشت.

خلیل انصاریان سوم مهرماه ۱۳۵۹ وقتی ۱۸ ساله بود عازم سربازی شد. وی برای حفاظت از خاک میهن و برای بیرون راندن نیروهای اشغالگر ارتش بعث عراق در خرمشهر حضور داشت که به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به اردوگاه اسرا منتقل شد. پس از مدتی تبلیغات و مغزشویی فرقه رجوی آغاز شد. این ترفندها و وعده و وعیدهای دروغ فرقه در کنار شرایط بسیار سخت اردوگاه باعث شد تا خلیل فریب بخورد و به سازمان بپیوندد.

خلیل انصاریان درباره فرقه رجوی می‌گوید: «در تشکیلات پوشالی فرقه رجوی، بهترین دوران جوانی را از دست دادم. از سال ۱۳۵۹ هیچکدام از اعضای خانواده ام را ندیدم و در تشکیلات فرقه مجاهدین خلق هیچگونه اجازه تماس داده نمی شد و هر کسی حتی ولو زبانی هم دلتنگ خانواده می شد او را اذیت و آزار می دادند که چرا چنین موضوعی به ذهنت زده است. می گفتند خانواده دشمن مبارزه است و تو را از مبارزه دور می کند و هر عضوی که در تشکیلات است باید دندان خانواده را بکشد! خیلی ها شاید به تصورشان هم نرسد که یک روزی بدین فکر بیفتند که خانواده دشمن مبارزه ای است که سازمان مجاهدین می گوید. رجوی با تبلیغات وسیع نفرات را مسخ می کرد طوری که هیچ عضوی جرات بیان اینکه اعلام کند از ماندن درتشکیلات فرقه خسته شده و می خواهد به دنبال زندگی عادی خود برود نداشت.»

دانلود

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36919

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است