• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده‌ها باطل کننده جادوی مغزشویی رجوی هستند

  • کد خبر : 36705
  • 28 نوامبر 2022 - 11:12

گردهمایی خانواده های اسیران فرقه رجوی در هر شکل باطل السحر شستشو های مغزی فرقه رجوی است.

به گزارش فراق، رجوی به قدری که از حضور خانواده ها هراسان است از چیز دیگری گریزان نیست. از «تیرانا تا تهران» اسم گردهمایی بزرگی بود که روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار شد. در این گردهمایی شکوهمند که تعداد زیادی از خانواده ها از سرتاسر ایران بزرگ جمع شده بودند از مستندی رونمایی شد که باعث شگفتی تمام خانواده ها شده بود. خانواده های چشم انتظار به همراه عکس عزیزانشان در جلوی دوربین های خبرنگاران حاضر شده و حرف های دلشان را که جز شکایت از رجوی و سازمان فرقه ای او چیز دیگری نبود بیان کردند.

در این گردهمایی قطعنامه ای صادر گردید و خانواده ها با امضاهای خود خواستار دیدار با عزیزانشان شدند. در این گردهمایی طوماری امضاء شد که جهت ثبت در دل تاریخ مقاومت خانواده ها به یادگار ماند.

باشد که این سندهای با ارزش کوس رسوایی رجوی را برای هزارمین بار به صدا در بیاورد و آنان را وادار به باز کردن درب های بسته کمپ و اسارتگاه «اشرف ۳» نماید.

جهت یادآوری این مستند بسیار ارزشمند دیدار خانواده ها با «داشمیر مرسولی» مدیر انجمن آسیلا و هیات همراه ایشان بود که ضمن دیدار از برخی شهرها و استان های ایران با خانواده های اعضای گرفتار در آلبانی هم ملاقات کردند.

این سفر اوایل سال جاری انجام شد و طی آن هیات آسیلا ضمن دیدار با خانواده های دردمند به منظور تلاش برای نجات اسیران اشرف ۳ قول همکاری های بیشتر را دادند.

گردهمایی «از تیرانا تا تهران»  نیز در تداوم همان قول ها بود که با رو نمایی از این مستند عزم جزم خانواده ها را برای کمک به فرزندانشان به نمایش گذاشت.

بی تردید این گونه مراسم ها تاثیرهای شگرفی در پی خواهد داشت و فشار مضاعف را روی سازمان مجاهدین و رهبری ددمنشانه آنها وارد خواهد کرد.

امیدوارم که به زودی چشم تمام خانواده ها به روی دیدار عزیزانشان روشن گردد و از این رنج و محنت رهایی یابند، و آن روز دیر نیست.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36705

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی