• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دشمنان ملت ایران هم، رجوی را مثل زباله پرت کردند

  • کد خبر : 36565
  • 24 نوامبر 2022 - 10:08

این روزها دشمنان ایران در سبعیت و عناد، گوی سبقت را از هم ربودند. آن ها نشان دادند که با قتل و آدم کشی به دنبال تحقق اهداف شان هستند.

به گزارش فراق، قشر غالب اغتشاشات با توسل به روش های وحشیانه داعشی و قتل های ناجوانمردانه به جان زن و بچه های مردم افتادند. به افراد بی دفاع نیز رحم نمی کنند.

در حالی که دو ماه از این فتنه ها می گذرد هر روز بیشتر مشخص می شود افراد اجیر شده برای اجرای اوامر ارباب خارجی هستند.

نکته ی بسیار بارز و عیان مخالفین دست خالی، نداشتن سر و چهره مشروعی است که بتوانند با بهره گیری از آن خطی را جلو ببرند. آن ها نمایش دادند که این اغتشاشات نه انقلاب، نه شورش و نه حتی اعتراض است. در اثبات این موضوع می توان گفت مریم قجر سرکرده فرقه تروریستی رجوی در طی چهار دهه گذشته با قتل و ترور و هزینه های هنگفت و هر گونه عیاشی و هم نشینی با سناتورهای غربی به دنبال این بود که به آنها القا کند تنها آلترناتنیو و رهبر به اصطلاح اپوزیسیون هستند و تا توانستند خودشان و نیروهای مخالفشان را هم تکه پاره کردند، ولی فایده نداشت.

دشمنان بر روی انواع طیف های بی و سر و ته به اصطلاح اپوزیسیون مطالعه دارند و متوجه هستند فرقه رجوی منفورتر از آن است که بتواند با زور اسلحه و کشتار آنان را به مردم حقنه کنند. همانطور که گفته بودیم سربزنگاه به زباله پرتشان کردند. نسل عقب مانده ای که چهار دهه درهای ورود خود را به روی تغییرات و جهان بسته و حتی اجازه ورود یک خبرنگار را به داخل کمپ سری و امنیتی خود نمی دهد؛ اعضایی فاقد ارتباط و بی هویت با سرکرده ای فراری و جانشینی عقب مانده که فکر می کند با یک سبک خاص لباس پوشیدن ملکه می شود و مورد قبول!

 و مکرون، رئیس جمهور فرانسه برای لانسه کردن مخالفین ترجیح داد با مترسک دیگری ملاقات کند، سرکردگان فرقه همیشه آرزو داشتند با یک وزیر و مقام در راس کشورهای غربی ملاقات داشته باشند ولی همیشه سهم آنان ملاقات اسبق و سابق تاریخ دررفته به مانند خودشان است.

 همچنین در روز های اخیر نیز بیانیه ای از جانب آمریکا منتشر شد که به صراحت بر غیردمکراتیک بودن فرقه تاکید کرد و باعث گیجی و سرگشتگی بیشرشان شد.

حالا بهتر می توان درک کرد ریز و درشت گروهک های به اصطلاح اپوزیسیون ابزارهای فشار غربی ها هستند که بدون حمایت و دستور توان و جرئتی برای اظهار وجود ندارند. در هر برهه ای بنا به تشخیص یک سری را به میدان می آورند

 اقدامات و اعمال داعشی و خرابکارانه این روزها به دستور آنهاست و پادو های حقیر را به تناوب به صحنه می آورند. به هر طریق و از هر جهت که بتوانند به دولت و ملت ایران می خواهند ضربه وارد کنند. آن ها می خواهند با ایجاد نامنی یاس و ترس مانع پیشرفت و رسیدن به اهداف استراتژیک شوند.

حداقل در سه هزار سال گذشته سیستان و بلوچستان، تبریز، خراسان، اهواز، آبادان و سنندج جزو لاینفک خاک عزیز ایران بوده و علیرغم تمامی توطئه ها و دست درازی ها می توان گفت قدمت تاریخی چند هزار ساله ما بر تمام جهانیان روش است اگر تاریخ تشکیل کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل به یک دهم ایران هم نمی رسد و در اثبات خویش دلیل و مدرکی جز دزدی و اسارت گرفتن ملت های دیگر ندارند به کوری چشم دشمنان، «ایران» به عنوان مهد تمدن تاریخ همیشه بوده و خواهد بود. جوانان غیور و ملت اسلامی اجازه تجزیه به دشمنان نخواهند داد.

مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36565

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»