• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

ماموریت جدید برای دلقک سیرک رجوی: حنیف ناظم زمردی، «هنرمند مستقل» شد!

  • کد خبر : 36340
  • 06 نوامبر 2022 - 12:54

حنیف ناظم زمردی، دلقک سیرک رجوی در پوششی جدید ماموریت یافته تا اهداف منافقانه فرقه رجوی را دنبال کند.

به گزارش فراق، وقتی سال گذشته خبر مشکوک جدایی «حنیف» از فرقه منتشر گردید پیش بینی می شد که این اقدام، نقشه‌ای دیگر از سوی دجالان فرقه برای پیشبرد اهداف خود باشد.

سران پوشکی فرقه رجوی به خوبی دریافتند که هر عنصری از مجاهدین خلق که هویت اصلی‌اش برای همگان فاش شود بلافاصله در بین افکار عمومی منفور می گردد لذا با توجه به اینکه وابستگی ناظم‌زمردی به مجاهدین خلق پیش از این به صورت گسترده نیز توسط همین سایت افشا شد، در ماموریت جدید وی را با عنوان «هنرمند مستقل» وارد صحنه کردند تا به صورت پوششی ایفای نقش کند.

حنیف در فرقه با نام مستعار «محسن واقف» شناخته می‌شد و سال‌ها در برنامه‌های سیمای فرقه به دلقک بازی می پرداخت. سران فرقه فکر می کردند که با جنگولک بازی های وی می توانند بیننده سیمای خود را پیدا کنند.

وی اصالتا اهل گرگان بود که پس از مرگ پدرش در دهه ۶۰ همراه خانواده به فرقه تروریستی رجوی پیوست. در واقع حنیف در زمان نوجوانی که نه خودش و نه سازمان منفور رجوی را می شناخت توسط مادرش به فرقه رجوی برده شد.

یکی از جدا شده های فرقه رجوی درباره وی گفته است: او با «بهنام»، که فرزند محمد محدثین یکی از سران فرقه رجوی است در خیابان های فرانسه فعالیت های غیر اخلاقی می کرد. ز.ش در گفت و گو با فراق اظهار داشته بود که حنیف به دلیل دلقک بازی هایش و چون در محافل زبان چربی داشت سر زبان ها افتاد.

ناظم زمردی و خانواده اش چگونه به فرقه رجوی پیوستند؟

مادر حنیف ناظم زمردی (مهری جواهریان) و برادر بزرگترش از جمله خانواده های هوادار مجاهدین در دهه ۶۰ بودند. این خانواده طی ۲۰ سال یعنی تا سال ۱۳۸۰ زندگی معمولی در ایران داشتند تا اینکه از اواخر دهه ۷۰ که شوی جذب نیروی بیشتر و پیدا کردن عضو در خانواده های قدیمی هوادار شدت گرفت با حقه بازی این خانواده را پیدا نموده و شش عضو آنها را به اشرف کشاندند. ابتدا آنها را با مغزشویی های متعدد نگه داشتند، حتی او و مادر نادانش آن قدر بی خبر از وقایع و راه رسم مخوف فرقه بودند که نامزد پسرش «لیلا نرگسی» را هم همراه خویش نمودند ولی با سبعیت و دجال گری همیشگی و وعده و عید دادن که اقامت آنها کوتاه است و هر وقت خواستند می توانند برگردند آن ها را مجبور به ماندن کردند.

ظاهرا برادر بزرگتر قبلا به تور فرقه خورده بود و با سوءاستفاده از او بقیه را هم به دام کشیده بودند ولی وی زودتر به خودش آمد و در سال ۸۲ لگدی به فرقه زد و در رفت. بعد دو برادر دیگر یعنی دایی های همین دلقک، کاوه و مجید جواهریان هم پس از چند سال به فهم کار برادر بزرگتر رسیدند و با شناختی که از نامردمی ها و شیادی های فرقه یافتند در سال ۹۰ جدا شدند و در رفتند. بنا به اطلاع و شهادت بسیاری، حنیف فرد لوده ای است که زندگی اش بر پایه مزخرف گویی و مسخره بازی است.

هم اکنون کلیپ های وی به صورت گسترده در شبکه های مجازی وجود دارد که لازم است مخاطبان به خصوص قشر جوان از پیشینه این فرد مزدور که از آخور رجوی کوردل تغذیه می کند آگاه باشند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36340

نوشته های مشابه