• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
فرقه رجوی از مبارزه با امپریالیسم تا مزدوری برای صهیونیسم

سیر چریدی، خر شیطان شوی

  • کد خبر : 36041
  • 16 اکتبر 2022 - 12:46

سایت آلبانی مدیا نوشت: «سفیر اسراییل، برای اولین بار با مریم رجوی رهبر مجاهدین در اردوگاهشان در مانز شهر دورس دیدار کرد. آن‌ها در مورد آخرین وضعیت سازمان مجاهدین و توسعه همکاری ها گفتگو کردند.»

به گزارش فراق، لازم به ذکر است که سفر سفیر در واکنش به حضور مریم رجوی در سفارت رژیم صهیونیستی به مناسبت سال نو یهودیان در روز دوشنبه ۲۷ سپتامبر انجام شد.

مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی رجوی با «گالیت بالج» سفیر رژیم اسراییل در آلبانی در کمپ «اشرف» دیدار و گفتگو نموده است و حضور این سفیر در کمپ اشرف پیام همبستگی تل آویو و فرقه رجوی را در بردارد که البته موضوع تازه‌ای نیست و این فرقه بارها دشمنی خود را با مردم ایران نشان داده است.

در این راستا مزدوری برای صدام حسین دیکتاتور عراق در جنگ با ایران بارزترین آنها می باشد و در ادامه نیز در عراق بعد از سرنگونی صدام به دامان آمریکا غلطید. رجوی بعد از تحویل دادن سلاح و تانک و ادوات، به عنوان شهروند تلقی می‌شد در اینجا بود که رجوی در یک چرخش صد و هشتاد درجه ای، بحث صاحب خانه جدید را مطرح کرد و گفت با صاحب خانه جدید که آمریکا باشد باید خطی موازی را پیش ببریم و با این تغییر در استراتژی، رویکرد برخورد فرقه با آمریکا تغییر کرد.

اما آنچه که جالب توجه است، طبق اسناد و نقل قول های سران فرقه، خط مشی بنیانگذاران سازمان در یک جمع بندی، این بود که «دشمن اصلی مردم جهان، امپریالیسم است که خوی جهان خوارگی دارد و هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست، اما در عین حال، علیرغم هیبت و قدرت ظاهری، به دلیل داشتن ضعف های محتوایی، چیزی جز یک «ببر کاغذی» نیست و شکست در ویتنام دلیلی بر این ادعا است و شاه هم به دلیل وابستگی شدید به آمریکا، مانع راه آزادی، استقلال و عدالت در کشور است، در نتیجه سرنگونی شاه، یک ضرورت تاریخی برای رهایی از امپریالیسم و وابستگی است.»

البته این موضوع از قبل مشخص بود و بر کسی پوشیده نیست که در افشاگری های فرقه در مورد سایت های اتمی ایران چه منبعی دست داشته، این فکر که سازمان خودش به این اطلاعات دست یافته نوعی ساده اندیشی است. آنچه که به اسم افشاگری توسط بلندگوهای فرقه ابراز می‌شد چیزی نبود جز خوش خدمتی فرقه برای صهیونیسم، ولی با این دیدار دیگر برای همه مشخص گردید. در گذشته این نگرش که «دشمن دشمن من، دوست من است» همیشه سرلوحه سیاست رژیم اسرائیل قرار داشته و برای سال های متمادی به عنوان رهنمودی برای روابط با کشورها و اقلیتها مانند مارونی های لبنان، دروزی ها ، مسیحیان سودان و کردهای عراق به کار رفته است. رژِم صهیونیستی طی چند دهه گذشته با هدف افزایش حاشیه امنیتی خود احزاب و گروه های مخالف کشورهای رقیب را مد نظر داشته و پیوندهایی برقرار و از آنها بهره برداری کرده است و به اقلیت های قومی مذهبی بسان عاملی سرمایه ای در تقویت منافع راهبردی خود در منطقه نگریسته است.

اما آنچه که مبرهن است ایران ستیزی فرقه برای مطرح شدن می باشد و این بی آبرویی و سقوط اخلاقی بی آینده‎‌بودن  و پایان فرقه را به تصویر می کشد. مولوی در یکی از غزلیات دیوان شمس تبریزی می‌گوید:

گر بگریزی ز خراجات شهر

بارکش غول بیابان شوی

کم خور ازین پاچه گاو، ای ملک

سیر چریدی، خر شیطان شوی

یادداشت از: حسن شهباز

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36041

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»