• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

پخش فیلم‌های تکراری از آتش زدن درب پایگاه‌های بسیج تاکتیک نخ نمای پوشکی‌ها

  • کد خبر : 36018
  • 15 اکتبر 2022 - 8:46

پخش فیلم‌های تکراری از آتش زدن درب پایگاه‌های بسیج تاکتیک نخ نمای پوشکی‌های آلبانی نشین از گذشته بوده است.

به گزارش فراق، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از سوی رسانه های نفاق، مبنی حمله به مقر سپاه در کازرون، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کازرون در اطلاعیه ای، این شایعه را تکذیب کرد.

به دنبال این اتفاق، پایگاه بسیج کازرون، اطلاعیه‌ای به این مضمون ارائه کرد: باید قدردان بصیرت و هوشیاری مردم مومن و انقلابی کازرون  باشیم که در ماجرای فتنه گون اخیر، با نیروهای امنیتی همکاری خوبی داشته اند و نگذاشتند خدشه ای به امنیت و آرامش این شهرستان وارد آید و نقشه و امیدهای دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

از آنجا که دشمنان قسم خورده این کشور و ملت ناتوان و ناامید از  اهداف خود هستند، سعی دارند با ترفندها و القائات رسانه ای، خود را حفظ نمایند و دست به برخی اقدامات ایذایی می زنند که باعث رسوایی بیشتر خود  می شوند.

در کلیپی که به تازگی تهیه و منتشر کرده اند فردی که از لهجه اش مشخص است فردی غیرکازرونی است اقدام به انفجاری در مقر ناحیه بسیج کازرون می کند که اگر به فیلم دقت شود با یک تدوین غیرحرفه ای تصویر و صدای یک انفجار مهیب راکت بر روی تصویر منطقه اطراف ناحیه بسیج کازرون انداخته است و  می خواهد از آن، یک انفجار واقعی را در  اذهان عمومی متبادر سازد. پس  اخبار منتشره شده بر اساس این کلیپ جعلی، کاملا تکذیب می شود.

لازم به توضیح است صداگذاری روی فیلم های آرشیوی از تاکتیک های نخ نمای آلبانی نشین هاست که اغلب این افراد بیش از ۳۰ سال از وطن خود دور بودند و حتی افراد بومی که برای صداگذاری روی منطقه محلی انتخاب می شوند اغلب لهجه مادری خود را فراموش کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36018