• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
بررسی نقش دشمنان ایران در اجیر کردن گروه‌های تروریستی در آشوب‌های اخیر

برای وطن‌فروشی

  • کد خبر : 35983
  • 11 اکتبر 2022 - 13:30

کسانی که برای خوشامد غرب حاضرند کشورشان را لگد مال کنند جزو افراد بی وطنی هستند که مورد تنفر و انزجار خاص و عام قرار می گیرند و به مانند دستمال های یکبار مصرف آخرش هم کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش فراق، دشمنان ایران و انقلاب اسلامی سالهاست برای شکست نظام مستقل ما برنامه ریزی می کنند. سالهاست با هر بهانه خودساخته تلاش می کنند از احساسات جوانان، مشکلات اقتصادی که منشا بسیاری ازهمین مشکلات هم خود انها هستند(تحریم) و ایجاد فتنه های پیچیده نقش آفرینی درجهت اهداف خویش کنند. دشمنان ایران با استفاده از برخی ازسیاست مداران منفعت طلب وگروهک های شکست خورده و حتی یک سری سلبریتی های تازه به دوران رسیده با تمام قوا به خیال خود به میدان آمدند.

راه اندازی این همه رادیو و تلویزیون نشان دار و سایت های عریض و طویلی که شبانه روز علیه ایران به نشر اخبار و فیلم های جعلی می پردازند؛ بی هدف، بدون زحمت و بدون هزینه های کلان دولت ها امکان پذیر نیست و نخواهدبود.

فرقه تروریستی رجوی با رهبر گورخواب و سرکرده های مزدورش در کنار سایر گروه های معاند باز هم به فرمان ارباب با فریب دادن و اجیر تعدادی جوان تصور کردند که می توانند صدایی ایجاد کنند.

کسانی که برای خوشامد غرب حاضرند کشورشان را لگد مال کنند جزو افراد بی وطنی هستند که مورد تنفر و انزجار خاص و عام قرار می گیرند و به مانند دستمال های یکبار مصرف آخرش هم کنار گذاشته خواهند شد.

پس از دو هفته جار و جنجال های مصنوعی، برای دنیا هم مشخص شد مردم به اینها نمی پیوندند و از گروه هایی که مستقیما از خارج هدایت می شوند و سازمان یافته اند اعلام برائت می کنند.

گروه های اغتشاشگر در این روزها به جهت اینکه فقط جوی ملتهب نمایش بدهند دست به مانورها و ریسک های خطرناکی می زنند. مال و جان مردم بی گناه و امنیت کسبه را به خطر می اندازند و به آدم کشی و قتل و تخریب می پردازند.

همانطور که ارگان های قانونی اعلام کردند مردم نیز با بی توجهی و اعلام انزجار به دولت های غربی و دنباله رو های آنها هشدار دادند، باید بدانند که نتیجتا پاسخ اعمال شان را در تل اویو و آن طرف آب ها دریافت کرده و خواهند کرد.

پاسخ گروهک های باطل و ضاله ای چون گروهک رجوی، انزوا، خواری و بیزاری هرچه بیشتر مردم از آنان است.

از روز اول هم مشخص بود این آشوب ها حتی برای اعتراض به حجاب و گشت ارشاد یا تورم و گرانی نیست. تصور می کردند با اغتشاش، اقدام علیه امنیت خرابکاری و ایجاد بلوا هایی که در قلب کشورهای متخاصم برنامه ریزی شده و طبق معمول به پادو های اجیر شده سپرده شد به آنها کمکی خواهد کرد تا ایران قدمی عقب نشینی کند و به آنها در مذاکرات اتمی یا دخالت در مصالح ملی و امنیتی باج بدهد.

کسانی که در بساط های دستگیری شان سلاح های وینچستر و کلت آمریکایی، دلار و بیسیم های جاسوسی یافت شد  و برای هر اغتشاش مبالغ هنگفتی پول می گیرند چگونه می خواهند مردم آنها را باور کنند و درکنارشان بایستند.

آنها که تیمی و مسلحانه به خیابان می آیند، اتاق فکرشان در استودیو های سعودی اینترنشنال، کردستان عراق، تیرانا  لندن و واشنگتن است،  ایدئولوگ هایشان بولتون و پمپئو و لابی های صهیونیست … هستند، آنها که  پول های کلان را بین خودشان تقسیم می کنند و در این وسط مشتی زن و مرد فریب خورده هم قاطی می کنند می خواهند باور کنیم که مردم هستند و ازبین مردم آمده اند؟

به صورت تیمی و گروه های ۵۰ نفره می آیند، چند دقیقه شعار می دهند، تخریب می کنند و می ریزند وسط خیابان، ماشین و اموال مردم را می سوزانند، نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم رهگذر را به قتل می رسانند و از ترس بدون سخنی و منطقی به سرعت فرار می کنند، چه تصوری از اعتراض، آزادی و همراهی و همدلی با مردم دارند. آنها متاسفانه ساده ترین و بدیهی ترین حق مردم یعنی حق اعتراض مسالمت آمیزشان را هم لگدمال کردند.

نه به فکر مردم هستند و نه به دنبال آزادی و امنیت. دقیقا به جایی وصل هستند، خط می گیرند، پول می گیرند و اجیر هستند. والا هیچ کسی کار و زندگی اش را ول نمی کند، کوکتل مولوتف درست کند و مثل لات و لمپن بی هیچ منطقی توی خیابان چاقو کشی و عربده کشی کند و به جان مردم بیفتد که مثلا بفهماند معترض است.

ای کاش می شد به آن فریب خورده ها نیز فهماند. حتی در نهایت خوش بینی، فرماندهان اتاق فکر و دستوردهنده ها، علاوه بر تجزیه ایران و ایجاد اغتشاش و نا امنی به دنبال به چنگ آوردن میراث و سرمایه های سرزمینی ما هستند. کافی است نمونه های همین دزدی های آشکار آنها را در عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و در ایران خودمان بازبینی کنیم. (تصاحب چاه های نفت سوریه، به سرقت بردن صدها تانکر نفت، اخراج پناهندگان سوری، افغانی و بیداد نژادپرستی در کمپ های پناهندگان، مصادره و بلوکه کردن پولهای بسیاری از کشورهای خاورمیانه، تکه پاره کردن و اشغال نظامی بخش هایی از کشور عراق و سوریه، ضبط و به سرقت بردن اشیا قیمتی و تاریخی ایران و دهها نمونه از این دست …

حال رسانه های شیطانی دشمن با هجوم چند جانبه و پمپاژ اطلاعات و استدلال های غلط به کمک جعل خبر و فیلم های تقطیع شده جعلی و هدفدار به فشار روانی بر روی ذهن افرادی از جامعه می پردازند تا در نتیجه درصد ناچیزی از جوانانی که درشرایط و بحران سنی و روانی و بعضا افراد معترضی هستند را گرفتار و در اختیار بگیرند و اهداف خویش را به پیش ببرند. جالب است به گواه اعترافات همان افراد، پس از دستگیری و دوری از فضاهای اغواگرانه به فریب و بازی خوردن می رسند.

دشمنان ایران این خیال خام را از سرشان بیرون کنند اگر ایران می خواست تجزیه شود و کوتاه بیاید در همان هشت سال جنگ اینکار را می کرد. بارها فرمانده‌هان جنگ گفته‌اند در حالی که حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌فروختند هشت سال در برابر قدرت های متخاصم مقاومت کردیم و ایران اسلامی حاضر نشد یک وجب خاکش را به دشمن بدهد. اراذل و اوباش و اجنبی های وطن فروش عددی نیستند، اگر ایرانی تکه تکه بشود محال است بگذارد کشورش تجزیه و تکه تکه شود.

گزارش از: مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35983

نوشته های مشابه