• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
داشامیر مرسولی، مدیر انجمن آسیلا

فرقه رجوی با عدول از قوانین موجب اخلال در روابط آلبانی با کشورهای دیگر شده است

  • کد خبر : 35969
  • 08 اکتبر 2022 - 10:42

مدیر انجمن آسیلا گفت: فرقه رجوی با عدول از قوانین و چارچوب‌های حاکم بر کشور آلبانی موجب ایجاد اخلال در نظامات این کشور و روابط آن با کشورهای دیگر شده است.

به گزارش فراق، داشامیر مرسولی در نشست با اعضای این انجمن ضمن ابراز خرسندی از موضع‌گیری اخیر نخست‌وزیر آلبانی علیه فرقه رجوی، عزم خود برای ادامه فعالیت‌های انسان دوستانه این انجمن اعلام کرد.

وی با اشاره به اهمیت اظهارات اخیر نخست وزیر کشورش، گفت: این برای اولین بار است که فرقه رجوی از سوی یکی از مقامات ارشد آلبانی محکوم می شود.

مرسولی اقدامات این انجمن در افشای ماهیت واقعی مجاهدین خلق را بسیار موثر دانست و حمله عوامل رجوی به نمایشگاه کتاب انجمن آسیلا در دورس را به عنوان نمونه‌ای از رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی فرقه رجوی مطرح کرد.

او آلبانیایی‌ها را شهروندانی بدون احساسات نژادپرستانه دانست که قرن‌هاست پذیرای فرهنگ‌های دیگر بوده اند اما رفتار غیر قانونی و غیر اخلاقی را نمی‌پذیرند و قابل مجازات می‌دانند.

در ادامه این نشست حسن حیرانی، مدیر اجرایی انجمن آسیلا، ضمن قدردانی از مرسولی و فعالیت‌های یک ساله انجمن نجات، از سخنان اخیر ادی راما درباره نقش کارشکنانه مجاهدین خلق در آلبانی، ابراز خوشحالی کرد و بر تلاش‌های انجمن آسیلا برای روشنگری در میان ملت و دولت آلبانی درباره ماهیت فرقه رجوی، تاکید نمود.

همچنین غلامرضا شکری از اعضای انجمن آسیلا بر فعالیت انسان دوستانه و حقوق بشری انجمن آسیلا صحه گذاشت و از پاسخ مبسوط ادی راما به سوال مجری برنامه درباره رفتارهای غیر قانونی مجاهدین خلق در آلبانی ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35969