• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» در نشست با اعضای این انجمن

تعطیلی سفارت ایران در آلبانی ربطی به فعالیت‌های «آسیلا» ندارد / ما با قدرت تمام پیش خواهیم رفت

  • کد خبر : 35770
  • 13 سپتامبر 2022 - 13:29

مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» گفت: ما با قدرت تمام در همین مسیری که در یک سال گذشته حرکت کردیم، خواهیم رفت و تعطیلی سفارت ایران در آلبانی ربطی به فعالیت‌های «آسیلا» ندارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، حسن حیرانی روز گذشته در نشست با مدیر و اعضای این انجمن اظهار داشت: انجمن آسیلا در راستای فعالیت‌های حقوق بشری و برای آزادسازی اسیران درون فرقه رجوی به صورت قانونی در آلبانی فعالیت می‌کند.

وی افزود: انجمن آسیلا هم اکنون برای خانواده‌هایی که عزیزانشان در فرقه رجوی اسیر بوده و همچنین اعضای ناراضی داخل فرقه که می خواهند بیرون بیایند، تبدیل به نور امیدی شده است.

حیرانی تصریح کرد: کارنامه انجمن آسیلا در یک سال گذشته نشان می‌دهد که به خوبی توانسته از تمام بحران‌ها عبور کرده و در مقابل توطئه جنایتکاران رجوی سربلند بیرون بیاید.

او با اشاره به اینکه اقدام اخیر دولت آلبانی هیچ خللی در فعالیت‌های انجمن آسیلا ایجاد نخواهد کرد، افزود: تمام تلاش و دود و دم فرقه رجوی برای این است که بتواند نام خود را مطرح و در مقابل افشاگری های جدا شده‌ها اقدامی کرده باشد.

مدیر اجرایی انجمن آسیلا در پایان با اشاره به ملاقات مدیران آسیلا با چند تن از مقامات بلند پایه امنیتی در آلبانی اظهار داشت: پیگیری های ما از مقامات آلبانیایی نشان داده که تعطیلی سفارت ایران در این کشور کامل در دست دولت آلبانی نبوده و دست ها و افراد زیادی پشت این صحنه غیر دیپلماتیک هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35770

نوشته های مشابه