• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

خط فکری نفاق

  • کد خبر : 35611
  • 30 آگوست 2022 - 13:05

جریان نفاق آن قدر در تاریکی به سر می‌برد که خدا به حبیب اش می‌فرماید: «اگر هفتاد بار هم برای منافقین طلب مغفرت کنی پذیرفته نمی‌شود» با این اوصاف تعجبی ندارد که امام درباره عوامل ترور شهیدان رجایی و باهنر فرمودند: «منافقین از ابن ملجم هم نامردترند»

این همه شقی دانستن منافق بخاطر زیانی است که هم به دین و هم به دنیای مردم می‌رسانند که بخشی از آن تزلزل و تردید در ایمان مردم و بخشی گرا دادن به دشمن برای تخریب و تحریم است. شک نکنید تحریم ظالمانه امروز کار دیروز منافقان است.

همیشه افراد دلسوز و پرتلاش و جان برکف کشور در تیررس توپخانه دشمن است. گاهی آنقدر سیاه نمایی و تخریب می‌کنند که انگار در این کشور یک فرد سلیم نفس و کار درست نیست و وقتی آن افراد دلسوز را از ما می‌گیرند تازه بعد از شهادتشان متوجه می‌شویم نابغه دلسوز هسته‌ای بود، هنرمند انقلابی بود، فرمانده بی نظیر نظامی و موشک بود تازه بعد می‌فهمیم آنان که سوریه رفتند برای نجات انسانیت و آبروی زنان و کودکان ما بود نه بخاطر دلار.
برای شناخت منافق کافیست خط فکری نفاق را بشناسیم. این روز‌ها منافقین از آلبانی و از داخل کشور دل چرکین کردن مردم از زندگی در ایران را در پیش گرفتند وقتی اخبار حوادث کشور‌های دیگر را به نام ایران پخش می‌کنند یعنی از هر فرصتی برای سیاه نمایی ایران سواستفاده می‌کنند.

ناامیدی، خط مشترک شیطان و منافقین است و آن‌ها را یکی می‌کند، برای غلبه بر شیطان نفاق کافیست هرآنچه بوی زندگی، تحرک و تلاش می‌دهد مخابره کنیم.

یادداشت از: احمد ملاشاهی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35611

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»