• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
ثریا عبداللهی، مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی»

عزم جزم داریم تا فرزندان اسیرمان را از چنگال رجوی نجات دهیم

  • کد خبر : 35607
  • 29 آگوست 2022 - 13:19

مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» گفت: این تشکل با به جان خریدن سختی‌های فراوان، عزم جزم دارد تا تک تک فرزندان اسیرش را از چنگال رجوی قاتل نجات دهند و به زندگی برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ثریا عبداللهی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: در سال های اخیر صدها تن از اعضای اسیر در فرقه رجوی توانستند با امید به خداوند متعال از چنگال فرقه رجوی بگریزند و بار دیگر به زندگی برگردند که برای همه آنها، خوشبختی، سلامتی و تلاش هر چه بیشتر در راستای بازیافتن زندگی واقعی و توانمندی در راستای افشای حقیقت را آرزومندیم.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک ازدواج اخیر غلامرضا شکری، عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی تصریح کرد: از طرف تشکل مادران این پیوند فرخنده را به ایشان، همسر و خانواده های محترمشان شادباش گفته و امیدوارم تمام خانواده های چشم انتظار شاهد برگزاری چنین مراسم های برای عزیزان مجرد خود باشند.

عبداللهی گفت: تشکل مادران بیش از یک دهه است که به دنبال نجات فرزندان اسیری است که رجوی خائن آنها را دزدید و سالها زندگیشان را تباه کرد.

مسئول تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی در پایان گفت: امیدواریم در روزهای آینده همچنان شاهد رهایی، نجات و تشکیل زندگی سایر اعضای گرفتار در فرقه مخوف رجوی خائن باشیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35607