• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024

هزارتوی چهره منافقانه و ضد انسانی رجوی / مردم آلبانی با آتش زدن تصویر رجوی انزجار خود را نشان دادند

  • کد خبر : 35574
  • 27 آگوست 2022 - 12:47

اکنون که رجوی‌ها در کشور آلبانی خزیده‌اند، برای مردم آلبانی روشن شده که فرقه رجوی، به معنای واقعی کلمه منافق است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، نادر محمدی از انجمن نجات مرکز کردستان با ارسال یادداشتی به این رسانه نوشت: سیری در زندگی سراسر نکبت بار، ذلت بار و خفت بار رجوی و دار و دسته زوار در رفته اش نشان می دهد که راه و مسیر این فرقه منافق با ملت ایران جداست و جایگاه و پایگاهی در بین مردم نداشته و ندارند چراکه دست آنان به خون بیش از ۱۷ هزار ایرانی بی گناه آلوده است.

بی شک هیچگاه تاریخ کتمان نخواهد کرد که فرقه رجوی در جنگ تحمیلی صدام علیه ملت ایران، نقش ستون پنجم دشمن را بازی کردند و دستشان به خون سربازان وطن آلوده شد.

همه می دانند که فرقه رجوی به همراه حزب بعث در عملیات انفال در نسل کشی کُردهای عراقی همکاری و بیش از ۱۸۰ هزار نفر کُرد عراقی را زنده به گور و قتل عام کردند.

منافقین برای رسیدن به اهداف ددمنشانه خود دست به دامن هر اجنبی خواهند زد و این اجنبی برای منافقین فرقی نمی کند حلقه به گوش آمریکایی ها باشد، اسرائیلی ها باشد و یا سعودی و غیره.

افسوس که اربابانشان گوش خود را پنبه کرده و خود را به کری زده اند و در مقابل این فجایع ضد بشری سکوت اختیار کرده و نمی خواهند کارنامه ننگین منافقین رو شود.

اکنون که در کشور آلبانی خزیده اند برای مردم آلبانی روشن شده است که فرقه رجوی، منافق به معنای کلمه هستند.

منافقین از کفار نیز بدتر هستند و خود را مسلمان جلوه داده و در باطن ضد اسلام عمل می کنند. در حمله وحشیانه سگ های هار رجوی به محل نمایشگاه فرهنگی کتاب ویژگی ددمنشانه خود را نشان دادند.

بی حرمتی به قرآن و لگد کردن آن در این حمله چهره پلید منافقین را برای مردم آلبانی آشکار کرد. نکته جالب اینجاست که مردم این حمله وحشیانه را محکوم و به مقابله با این سگ ها پرداختند.

در پی این واقعه تلخ مردم آلبانی دست به اعتراض زدند و با آتش زدن عکس های حاوی سران رجوی انزجار خود را نشان دادند و مردم آلبانی اکنون می دانند که منافقین واقعا منافق هستند.

میدانم که اربابانشان هیچ گاه نمی فهمند و درک نمی کنند که منافقین همان منافق است اما روزی فرا می رسد که کارنامه ننگین منافقین برای تمامی ملت های آزادیخواه جهان آشکار خواهد شد.

rajavi 12 11 2
rajavi 12 11 1
maryam rajavi

انتهای پیام /  فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35574

نوشته های مشابه

16سپتامبر
جناب «بومادرا» و «جاوید رحمان» شما نماینده حقوق بشر نیستید؛ وکیل شیطانید
واکنش «مریم سنجابی» به حضور نماینده به اصطلاح حقوق بشر در نشست منافقین

جناب «بومادرا» و «جاوید رحمان» شما نماینده حقوق بشر نیستید؛ وکیل شیطانید

09سپتامبر
چرا اسیر مجاهدین شدم؟
نقش خانواده در انحراف کودکان و نوجوانان

چرا اسیر مجاهدین شدم؟