• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
نامه اختصاصی جداشده‌های فرقه رجوی به فراق در خصوص ماجرای «بتول سلطانی»

رجوی‌های خائن بدانند که «بتول سلطانی» حمید نوری نیست تا بتوانید به پایش دروغ ببندید / مانند آوار بر سر رجوی فرود می‌آییم

  • کد خبر : 35366
  • 03 آگوست 2022 - 13:05

جمعی از جداشده‌های فرقه رجوی با انتشار نامه‌ای، برخورد وحشیانه مزدوران رجوی با دو عضو جداشده را در فرودگاه آلبانی به شدت محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه این افراد که با امضای محفوظ و به صورت اختصاصی به فراق ارسال شده، آمده است:

خانم بتول سلطانی و افشین کلانتری در فرودگاه تیرانا با تبانی رجوی و نیروهای امنیتی، متوقف و بازداشت شدند. خانم سلطانی با ارسال ویدئوهای مختلف اعلام نموده که علی رغم حضور پلیس آلبانی  از ورود آنها به شهر و دیدار با دوستان جدا شده جلوگیری می‌کنند اما به مزدوران رجوی اجازه دادند به سمت ما آمده و سبعانه ما را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

«سلطانی» علی رغم حال نامساعد با شجاعت زیادی مقاومت نمود و خواستار دیدار با دوستان خود و ادامه سفرش بود اما در نهایت یکشنبه شب او را مجبور به بازگشت آلمان کردند.

رجوی خائن و ربات های بی عقل و بی اراده او بدانند که بتول سلطانی، افشین کلانتری و سایر جداشدگان، اسداله اسدی دیپلمات سفارت ایران و یا حمید نوری نیستند که بتوانند تا می توانند دروغ سازی مماشات و شارلاتان بازی دربیاورند.

آنها به مانند آوار بر سررجوی خائن فرود آمدند. و حقیقتی را بیش ازپیش روشن کرده اند که این فرقه وحشی دغدغه ای ندارد جز جنگیدن با جداشدگان و هرآنکس که زیر بار مناسبات فرقه ای آنها نرود و بخواهد دهان به افشای واقعیات باز کند.

این فرقه خیانت کار در طی دو سه دهه گذشته با که می جنگد ؟ با آمریکا؟ با اسرائیل؟ با ایران؟ یا با امپریالیسم جهانی؟

تمام هم و غم و دست و پا زدن‌های مذبوحانه رجوی پا به گور بر سه موضوع سوار است.

الف. جنگیدن با جدا شدگان

ب. سرگرم کردن نگه داشتن و فشار بر اعضای محبوس در قلعه ها و خانه‌های تیمی مخوفش که بر تعداد معترضین و جداشدگان اضافه نشود.

ج . شیرین کردن خود نزد ارباب و مزدوری بیشتر

همچنین در همه زمینه ها هم به دنبال خاموش کردن صدای معترضان و نرسیدن واقعیات درون به دنیای بیرون هستند.

مسعود رجوی که در دنیای توهماتش خودش خود را رهبر انقلاب نوین (رهبر برده داری نوین) و پرچمدار مبارزه بی امان با امپریالیسم جهانخوار جهت برقراری جامعه بی طبقه توحیدی می خواند در واقع روباه پنهان شده در مخفیگاهی است که تمام هم و غم، بدبختی و و شادی اش شده مبارزه و رویارویی با اعضای سابق و جدا شده از فرقه جهنمی خودش. نامبرده نه تنها در لفظ و بیان از تمای لات و لمپن های شناخته شده گوی سبقت ربوده بلکه در عمل هم  علیه هر آن کس که اقدامی جهت مخالفت با نظریات فرقه نماید و یا به بیان حقایق و افشای ماهیت کثیفش بنماید از هیچ چماقداری فروگذار نمی کند.

فرقه رجوی با سناریو سازی، گزارشات دروغ به پلیس و دولت آلبانی و پرداخت رشوه های کلان به افراد مشخصی که در مورد آنها بعدا اطلاع رسانی خواهد شد، به جنگ اعضای جدا شده آمده و با بسیج ربات‌های چماقدار خودش به اعضا و خانواده های تازه تشکیل شده این اسیران بی پناه حمله می‌کند. ما این اقدام جنایتکارانه رجوی و فرقه جهنمی اش را به شدت محکوم می کنیم و از دولت آلبانی می‌خواهیم هر چه سریعتر بساط فرقه رجوی را از آن کشور برچیند.

جمعی از جداشدگان از فرقه منحوس رجوی

امضا محفوظ

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35366

نوشته های مشابه