• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شیوه‌های فریب و جذب نوجوانان در فرقه رجوی

  • کد خبر : 32290
  • 22 ژانویه 2023 - 9:58

.

کودکان و نوجوانانی که هنگام انتقال به عراق و کمپ نظامی اشرف زیر ۱۸ سال بودند و از سرنوشت شومی که در انتظار آنان بود خبر نداشتند و هنگامی به خود می آمدند که در هزار توی فرقه رجوی گرفتار شده بودند.

به گزارش فراق، بر اساس یک سری شکایات و گزارشات مستندی که به دست رسیده،  سال ۱۳۸۳ پس از سقوط صدام رجوی‌ها  به یک سری اقدامات فریب کارانه برای عضوگیری دست زدند. برای فریب  نوجوانان و کودکانی که خانواده و بستگان آنها در بین فرقه بود فعال شدند و شروع به آدرس یابی کردند. آنها از بین بسیاری از اعضای قدیمی هم  که از دهه ۶۰ از سازمان کنده و به دنبال زندگی بودند می گشتند تا طعمه هایی را پیدا کنند و به عراق منتقل کنند.

روش های کثیف فرقه رجوی در عضوگیری از طریق آدم دزدی و فریب در طی سال های گذشته فقط معطوف به اروپا و آمریکا نبوده است.

هر جایی که بو می بردند می توانند خانواده های نگون بخت را فریب دهند دست به کار می شدند. آن ها با نیرنگ، علاوه بر نوجوانان تعدادی زیادی از کودکان را هم را از ایران دزدیدند و به کمپ اشرف منتقل کردند

بخش موسوم به داخله فرقه در یک مقطع کوتاه با یک پروژه پیچیده از اعضای خود خواست که آدرس و شماره تلفن هایی که از خانواده و بستگانشان دارند را در اختیار بگذارند. در قدم بعد از آنها می خواستند که با خانواده تماس گرفته و با برخورد عاطفی آنها را به کمپ اشرف دعوت کنند. قدم های بعدی را یک سری اعضای آموزش دیده پیش می بردند. ضمن اینکه دیگر اجازه تماس به افراد نمی دادند، خودشان طرف حساب خانواده ها می شدند و  اهداف شان را دنبال می کردند.

بسیاری از خانواده ها که مشتاق دیدار بودند به سرعت فریب خورده و اعضای جوان و نوجوان خود را نیز به همراه می بردند. با این شیوه چند صد نفر را به عراق و کمپ اشرف کشاندند.

سپس گروهی از سرکردگان فرقه با شیوه های اقامت موقت، دوره های آموزشی کوتاه و انواع تهدید و تطمیع های مختلف شروع به جذب نفرات کم سن و سال  نمودند و طی مدت کوتاهی  با پرونده سازی مبنی بر اینکه اگر دوباره به ایران برگردید در معرض خطر دستگیری و زندان هستید خط خود را پیش بردند. رجوی به آنها دستور داده بود به هر طریقی که می توانند و در هرسن و سالی  نیرو جذب کرده، وارد تشکیلات کنند تا آمار افزایش یابد.

پس از اغفال تعداد زیادی کودک و نوجوان در کمپ اشرف، ابتدا در کنار یگان‌های نظامی برای  افراد زیر ۱۸ سال آموزشگاهی به نام پارسیان (برای پسران) و یگان اشرف (برای دختران) تشکیل داده و عمده وقت آنان را به آموزش های ایدئولوژی و تاریخچه سازمان صرف و همزمان هم آنها را با برنامه روزانه ارتش و نشست ها سرگرم کردند. دختران و پسران کم سن و سال مجبور بودند در همه جلسات و نشست های سازمانی  شرکت کنند، یاد بگیرند مریم و مسعود رجوی را پرستش کنند و  کتابه های سازمانی را فرا بگیرند.

به گزارش فراق، فرقه منحط رجوی که همواره ادعا می کند افراد به انتخاب خود و آزادانه و مختارانه سازمان را انتخاب کرده اند نمونه بالا یکی از شیوه های فریب جذب وکشاندن افراد به عراق بود.

شیوه های آدم ربایی و کودک ربایی رجوی در درون تشکیلات به صورت مخفیانه انجام می شود و آن ها در مجامع بین المللی و مواضع بیرونی مستمر از آزادی و انتخاب آزادنه افراد سخن پراکنی می کنند.

 درحالی که  همگان می دانیم  چگونه اعضا را سرکوب می کنند  و پس از به دام انداختن آنان  اجازه هر گونه تماس و ارتباط با دنیای بیرون قطع می شود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32290