• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

یاوه هاى تکرارى مریم رجوى در ویلپنت

  • کد خبر : 2999
  • 21 ژوئن 2015 - 11:19

یاوه هاى تکرارى مریم رجوى در ویلپنت5885496078_9fcaa7ec71_b

رجوى و همسر فرنگ نشسته اش برای جلب حمایت‌های غرب و برای هرچه باشکوه‌تر نشان دادن شوهای تبلیغاتی خود با اجیرکردن افراد معلوم‌الحال و استخدام افراد براى سیاهى لشکر و پرداخت مبالغ هنگفت به برخی از سناتورهای آمریکایی و اروپایى، اقدام برپایى جشنى در ویلپنت پاریس نمودند که به زعم روزنامه لوموند فرانسه افرادی با تابعیت سوئیس، رومانی و آلمان در آن شرکت کرده بودند. این افراد که با وعده اقامت در هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره به فرانسه سفر می‌کنند، در قالب یک سفر توریستی به حومه پاریس می‌آیند تا در کنار گشت و گذار در فرانسه در یک تجمع به اصطلاح سیاسی نیز شرکت کنند. در این مراسم که مریم رجوى با سخنان تکرارى و کلیشه اى خود ماهیت تروریستى خود و تشکیلاتش را براى اربابانش به تیزترین وجه بیان و نوکرى خود را به آنان گوشزد نمود.

مریم رجوى در این سخنرانى خود تحرکات سرطانی و ویروسی گروه تروریستی و خطرناک داعش در عراق و سوریه که تمام خاورمیانه، کشورهای عربی و جهان را به وحشت انداخته است، لقب مبارزه برای آزادی می دهد، آنجا که می گوید سلام بر ملت های بپا خواسته سوریه و عراق و کارزار آنها برای آزادی و دموکراسی و علیه تروریسم و بنیادگرایی، انگار که داعشى و تفکرات وهابى، عمیقا از نظر رجوى که همپیمان آنان است، یک نیروى انقلابى است که اصلا جنایاتى مرتکب نشده و عامل قسط و برابرى در بین مردم خاورمیانه است. همانگونه که خود وگروهش را انقلابى و آزادترین و دمکرات ترین افراد در دنیا میداند و معرفى میکند.

واقعا چه طنز تلخى است. آدم که به اراجیف این عجوزه گوش میدهد، وقتى از نیروى انقلابى و مردمى یاد میکند و اسمى از آدمخورهاى داعش نمیبرد، با شیادى و دجالیت انگار نه انگار که تماما مضمون صحبتش و نیروى مردمى و انقلابى، همین آدمخورهاى داعش هستند که رجوى سلف آنهاست.

آیا حرکات اخیر درسوریه وعراق، برعلیه بنیاد گرایی و بنفع آزادی است و مگر اکثریت تعیین کننده ی عاملین این عملیات ضد ملی در هر دو کشور سمبل تحجر و بنیاد گرایی نیستند؟ چه کسانی در آن دو کشورعرصه را بر زنان و آزادی های فردی پیش پا افتاده ی اقشار مختلف مردم تنگ میکنند؟ گردن زدن ها متعلق به کیست؟ این همه آتش زدنها و زنده بگور کردنها و سربریدنهاى وحشیانه و این همه بربریت عریان که وحوشى به اسم داعش مرتکب میشوند، آیا کار نیروى به اصطلاح انقلابى و مردمى نیست که بدان اشاره و افتخار می کنید؟

واقعیت اینکه اگر جنایات و کشتارهای سبعانه ای را که این داعش در همین مدت کوتاه مرتکب شده است به تصویر کشیده شود، تصور این که تاتارها و مغولهای چندین قرن پیش دوباره از قبرها بیرون آمده و تاریخ آنرا مجدداًمشاهده می کند، حال بانوی جنایت و آتش و شکنجه، این وحوش را سربازان آزادی و دموکراسی می خواند و به آنها سلام می رساند. موضوعی که قابل تأمل و حاکی از همکاری گسترده این سازمان با جنایتکاران داعش می باشد.

“پایان”

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2999

نوشته های مشابه

28آگوست
عزم خانواده‌های گیلک برای به آغوش کشیدن عزیزانشان
خانواده‌های انجمن نجات مرکز گیلان به تماشای «سرهنگ ثریا» نشستند

عزم خانواده‌های گیلک برای به آغوش کشیدن عزیزانشان