• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

۵ لجن در شکنجه‌گاه رجوی

  • کد خبر : 28896
  • 26 دسامبر 2023 - 10:41

فرقه تروریستی رجوی در دامان خود لجن‌هایی را پرورش داده که الحق نام منافق بسیار زیبنده آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در زیر به معرفی کوتاه پنج تن از این افراد می پردازیم تا ببینید این چهره های کثیف خودشان چگونه زندگی می کنند و برای سایر اعضای وامانده چه تصمیماتی می گیرند.

منافق شماره یک: محمد اقبال

نامبرده  همسر و دو  فرزندش را به عراق نزد تشکیلات فرقه رجوی برد و زندگی آنها را نابود کرد.

به شهادت بسیاری از جدا شده ها، محمد اقبال عنصر تشکیلاتی نبود و در همه محافل زیرآب فرقه را هم می زد. او به دنبال منافعش بود و همواره سعی می کرد روزگار را بگذارند. از آنجا که خوب می دانست با چاپلوسی رجوی می تواند از فشارهای تشکیلات بر روی خودش بکاهد، با آنکه بر کثافت کاری های فرقه واقف بود اما در جلسات عمومی فرقه به خاطر منافع حقیرش اغلب پشت بلندگو می رفت و به مجیز گویی رجوی می پرداخت و امتیازات مختلفی هم از این بابت می گرفت. هنگامی هم  که با  تلاش و افشاگری های خواهرش جزو اولین نفرات از عراق خارج شد، با وضعیتی که داشت کسی فکر نمی کرد در فرقه باقی بماند و فکر می کردند به سرعت جدا خواهد شد. اما این فرد ظالم و منافق  منافعش را بر انسانیت ترجیح داد. با آنکه خودش هم به اصطلاح فرقه بریده‌ای بیش نبود شروع به لجن پراکنی و فحش و ناسزا به جداشدگان نمود. او حتی به نزدیک ترین کسان خودش هم رحم نکرد. علی رغم آن همه تلاش های خواهرش و تشکیل کمپین های مختلف، خواهر تنی اش  را «ماماچه» خطاب نمود.

حالا این نامرد هم از توبره می خورد و هم از آخور، به یقین در دلش به ریش رجوی هم می خندد و صد تا فحش و بد بی راه نثارش می کند اما با قلم به مزدی، مشتی لاطلائلات و چرند می نویسد.

این عنصر منافق هم اکنون همراه با یک زن خارجی! مشغول خوشگذرانی است. حتی بر اساس گفته های افراد نزدیک به آنها ناخواسته بچه دار هم شده و در به در دنبال راهی برای خلاص شدن از آن می باشد.

منافق شماره دو: حمید امامقلی یا شاعر هندوانه ای

وی عمری نان چاپلوسی و شعرهای بند تنبانی اش را خورده و می خورد. او از وقتی پایش به خارج رسید دیگر تاب تحمل را از دست داد و یک لگدی نثار روح  گور به گور شده رجوی و انقلابش نمود اما دروغ گفتن که حناق نمی آورد. او مدام در وصف انقلاب رجوی، مبارزه و طلاق مقدس می نویسد تا هندوانه خود را دریافت کند.

منافق شماره سه:  پرویز خزایی

پرویز خزایی که عمری است نماینده شورای ملی مقاومت و قداره بند رجوی می باشد. وی به ساکنان اشرف مدام پیام  مقاومت می داد. او می گفت بجنگید تا شهید شوید! اما خودش در اروپا خوب به خودش می رسد. البته شاید خودش هم برای ادامه مبارزه به تجدید قوا و استراحت نیاز دارد!

او مدام در فرقه می گفت، ازدواج و تشکیل زندگی امری نکوهیده و بد است…

منافق چهارم: مهدی ابریشم چی

این شخص ملقب به بی غیرت ترین عضو فرقه رجوی است که همسرش مریم قجر عضدانلو را دو دستی تقدیم به مسعود رجوی نمود.

یاد آوری کنیم که در درون تشکیلات رجوی مردان حتی نباید سرشان را بلند کنند و به زنان نگاه کنند چه رسد کنارشان ایستاده، لبخند بزنند و عکس یادگاری بگیرند.

منافق پنجم: ابوالقاسم رضایی (حبیب)

ابوالقاسم رضایی با نام مستعار حبیب، مسئول زندان های رجوی در دهه ۷۰، مسئول سر به نیست کردن ناراضیان و فریب پناهندگان ایرانی در کنار خواهرش اشرف بود.

خانواده رضایی که خود را سهامدار فرقه رجوی می داند، تمام مخارج زندگی خانواده خود، بستگان، فرزندان و احتمالا نوادگان را تا آخر از حلقوم رجوی بیرون می کشد.

مینا اسلامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28896

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود