• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
پیشنهاد چهره نزدیک به «بایدن» موجب وحشت فرقه جنایتکارِ رجوی شد:

فرقه رجوی از آلبانی اخراج شود

  • کد خبر : 27857
  • 09 دسامبر 2020 - 9:51

پیشنهاد مشاور سابق «جو بایدن» در امور غرب آسیا و شمال آفریقا مبنی بر اینکه فرقه تروریستی رجوی باید از آلبانی اخراج شود، موجب وحشت این فرقه جنایتکار شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، «دانیل بنعیم» کارشناس، استاد دانشگاه و مشاور سابق «جو بایدن» در امور منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا پیشنهاد داد که فرقه تروریستی منافقین از آلبانی اخراج و به اتیوپی یا در طول سواحل دریای سرخ منتقل شوند.

بنعیم در گفتگو با مجله آمریکایی «ژاکوپین» با اشاره به اینکه خروج دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای، بی‌اعتمادی ایران از آمریکا را به‌شدت افزایش داد، گفت که اگر بایدن می‌خواهد به مذاکرات با ایران بازگردد، باید امتیازهایی را بدهد اما ساختار فشار و تحریم را حفظ کند.

او گفت: من و دوستانم معتقدیم که یکی از این راهکارها کاهش حمایت از فرقه تروریستی رجوی در آلبانی و انتقال آنان به اتیوپی یا کناره دریای سرخ مانند اریتره است که می‌تواند برای تهران جذاب باشد.

بنعیم یکی از اعضای ارشد در مرکز پیشرفت آمریکایی، محقق و پژوهشگر سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه و مدرس مدعو دانشگاه نیویورک است.

به نوشته تسنیم، او می‌گوید: مقامات آلبانی در نشست‌های دوجانبه‌شان، نگرانی خود را در قبال فعالیت‌های غیرقانونی این گروه در تجارت انسان یا مواد مخدر و اسلحه ابراز داشتند.

مشاور سابق بایدن به این موضوع اشاره کرد که استقرار تروریستهای فرقه رجوی در آلبانی و در طول مرزهای اروپا اصلاً ضروری نیست، و ممکن است در اسکان آنان در اتیوپی یا در طول سواحل دریای سرخ بررسی شود.

به گزارش فراق، بر اساس اخبار رسیده از درون فرقه رجوی، انتشار این پیشنهاد موجب وحشت سران فرقه جنایتکار رجوی شده و آنها به دنبال راهکارهای برخورد با این موضوع هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27857

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی