• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هزینه های فرقه رجوی برای آمریکائی ها همچون دودی بر هوا شد / ضربه پشت ضربه به پیکر فرتوت فرقه رجوی

  • کد خبر : 24058
  • 12 ژانویه 2020 - 10:23

فراق: بعد از ترور ددمنشانه سردار ملی مردم ایران یعنی حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای تروریستی آمریکای جنایتکار، برخی وحوش فارسی زبان در خارج از کشور شروع به جفتک پرانی و جفنگیات مزخرف کردند و به زغم خویش کار را تمام شده تلقی کرده و انگاری که جنگ بین ایران و آمریکا شروع شد و این افراد جیره خوار خارجی به اهداف کثیف خود خواهند رسید.

اما دوستان همان گونه که مشاهده کردید و در رسانه های متعددی منعکس گردید طولی نکشید که نیروی نظامی ایران اقدام به تلافی و پاسخ عملیات ترور سردار رشید مردم ایران کردند و در یک عملیات متهورانه و بسیار بزرگ و شگفت انگیز با سیزده موشک زمین به زمین از خاک ایران، پایگاه بزرگ و بسیار پیشرفته موسوم به عین الاسد (چشم شیر) در عمق خاک عراق را مورد تهاجم برق آسای خود قرار دادند و مشت محکمی به آمریکای جنایتکار وارد آوردند.

بسیار محتمل بود که آمریکائی ها در مقام مقابله به مثل بر آیند و خلاصه جنگ موشکی بین دو کشور شروع شده و در قدم های بعد به جاهای باریک بکشد ، ولی در نهایت شگرف و تعجب همگان دیدیم که آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و در یک عقب نشینی بسیار خفت بار نتوانست که حتی کوچکترین واکنشی از خود نشان بدهد.

اما در مقابل دیدیم که سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و شورای امنیت،  طی سخنانی ایران را به مذاکره دعوت کرد. در قدم بعدی طبق خبری که در خبرگزاری های مهم درج شد اینکه وزیر خارجه آمریکا آقای پمپئو به سیاستمداران و دیپلماتهای آمریکایی ابلاغ کرده است که بدون هماهنگی و اجازه حق دیدار با فرقه رجوی را ندارند ! یعنی این دو تا خبر مثل بمبی بود که توی تشکیلات رجوی ترکید و همه افرادی را که در درون فرقه با خبر ترور حاج قاسم کیف می کردند را در چاله انداخت .

پول های بر باد رفته ای که فرقه رجوی برای آمریکائیها خرج کرده بود همگی همچون دودی که بر هوا شده باشد پخش و پلا شد و نقشه های آنان نقش بر آب شد.

دنیای سیاست همین است، اگر اشتباه محاسبه داشته باشید قطعا ضربات آن اشتباه محاسبه را دیر یا زود  خواهید خورد.

خیلی از نیروهای رجوی بر اساس ارزش های فرقه که در ابتدا ضد آمریکایی بودند جذب سازمان مجاهدین  شده بودند ولی بعدا دیدند که تا مرفق در مرداب و باتلاق آمریکا افتاده و تبدیل به اهرم فشار به مردم ایران شده اند زیرا رجوی با سیاست های احمقانه اش خط سیاسی و استراتژیک سازمان را به بیراهه برد.

اکنون هم چون فرقه رجوی تبدیل به بازیچه دست آمریکائیها شده است ، هر گاه آمریکا دوست داشته باشد با آنان ارتباط برقرار می کند و هر گاه دوست نداشته باشد که هیچ ارزشی برای آنان قائل نمی شود. در یک کلام تبدیل شده اند به بازیچه های دست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار که معرف عام و خاص است .

اکنون بنگرید که با یک ضربه شصت مردان موشکی ایران به پایگاه استراتژیک عین الاسد آمریکائیها در عراق ، کاخ سفید هیچ غلطی نمی تواند بکند و مستمر در حال چرخیدن هستند . از سناتور جنگ طلبی مثل آقای «لیندزی گراهام» که در تشویق دولت ترامپ به نشان دادن یک ضربه شصت به ایرانیان معرف همگان بود ، به ناگهان چرخشی دیده شد که برای بقیه بهت آور بود !

ایشان بعد از حمله موشکی ایران به تاسیسات عین الاسد خواستار خویشتن داری آمریکا شده و خواهان گشوده شدن باب مذاکره با ایران شده بود. لازم به توضیح میدانم که این سناتور یکی از حامیان فرقه رجوی در کنگره و سنای آمریکا است و از سیاست های مخرب فرقه حمایت می کرد. ضربه پشت ضربه به پیکر فرتوت فرقه رجوی.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24058

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»