• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

نامه قدردانی کانون ایران قلم به آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین

  • کد خبر : 2297
  • 05 می 2015 - 8:48

نامه قدردانی کانون ایران قلم به آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین
داعش و مجاهدین هر دو از یک جنس هستند
ما انتقاد شدید خود را نیز نسبت به عملکرد آقای تدپو در دعوت از خانم مریم رجوی اعلام می کنیم

thumb

۲۰۱۵/۵/۳ با سلام و گرمترین درودها به آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین
در ابتدا مایل هستیم که به اطلاع برسانیم که کانون ایران قلم که متشکل از کادرهای با سابقه بیش از ۲۰ سال در سازمان مجاهدین خلق بوده اند که از این سازمان به دلیل انتقاداتی که به ساختار فرقه گرایانه و اتخاذ استراتژی خشونت طلبانه و تروریستی از جانب آقای مسعود رجوی و خانم مریم رجوی داشته ایم، و اکنون در کشورهای اروپایی در امور مسائل حقوق بشری مشغول فعالیت هستیم.

ما تشکر و تبریک صمیمانه خود را نسبت به عدم شرکت اعتراض آمیز شما آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین در جلسه کمیته فرعی کنگره آمریکا که در تاریخ ۲۹ آپریل ۲۰۱۵با حضور ویدئویی رهبر فرقه مجاهدین خلق ، خانم مریم رجوی ، به منظور شهادت در مورد داعش یا دولت اسلامی تشکیل شد را اعلام می کنیم.
شرکت شما به عنوان مقامات سابق وژارت خارجه آمریکا که شناخت کافی از مناسبات بین المللی و طبعا ساختار فرقه گرایانه و تروریستی سازمان مجاهدین دارید، در همان پانلی که قرار بود خانم مریم رجوی شرکت کند و شهادت خود را در مورد گروه جانی و آدمکش داعش تقدیم کمیته مزبور نماید ، باعث تقویت تروریسم و خشونت گرایی در منقه خاورمیانه می شد، کمااینکه شرکت کنندگان محدود در این پانل کمیته فرعی کنگره آمریکا باید پاسخ دهند که رهبر یک گروه تروریستی که خود سابقه فرماندهی ۱۰۰ ها عملیات تروریستی داشته است ، علیه یک گروه تروریستی دیگر چگونه می توانسته است به کاهش خشونت و تروریسم و پدیده داعش و حکومت اسلامی کمک کند.
آقای رابرت فورد ! شما با طرح یک سوال مبنی بر اینکه آخر مجاهدین چه چیزی در مورد داعش میدانند؟
همچنین آقای دانیل بنجامین مسئول پیشین دایره ضد تروریسم در وزارت امور خارجه آمریکا دعوت رئیس این کمیته از مریم رجوی «شرم‌آور» خواند و در در ایمیلی خطاب به سایت خبری ال مانیتور مینویسند:
«هیچ کس نمی‌تواند به طور جدی این موضوع را نادیده بگیرد که دست مجاهدین به خون آمریکاییان زیادی آلوده است. آنها علاوه بر قتل پرسنل نظامی و غیرنظامی آمریکا در ایران و مشارکت در اشغال سفارت آمریکا در تهران و خدمت به عنوان یک نیروی ضربت برای صدام حسین رفتار بسیار ناهنجار و مستبدانه‌ای با اعضای خود دارند …
خانم مریم رجوی که بدعوت تد پو نماینده جمهوریخواه از ایالت تگزاس برای سخنرانی به این جلسه از طریق ویدئو کنفرانس از پاریس دعوت شده بود تا در این جلسه کمیته فرعی مبارزه با تروریسم در مورد داعش صحبت کند. وی در سخنرانی خود برای مبارزه با بنیاد گرایی و تروریسم به ۷ محور اشاره کرد.
ـ می‌توان و باید پدیده بنیادگرایی اسلامی چه نوع شیعه یا سنی را شکست داد. لازمه این کار، تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی و اتخاذ قدمهای عملی زیر می‌باشد
ـ اخراج نیروی قدس و خاتمه دادن به نفوذ رژیم ایران در عراق،
ـ مشارکت کامل اهل تسنن در قدرت و مسلح کردن عشایر سنی برای به ‌دست گرفتن امنیت محلی
ـ کمک به اپوزیسیون مدره و مردم سوریه برای خاتمه‌دادن به دیکتاتوری اسد و برقراری دموکراسی در این کشور
ـ به‌رسمیت شناختن آرمانهای مردم ایران، برای سرنگونی رژیم و پایان دادن به بی‌عملی در مقابل نقض وحشیانه حقوق‌بشر در ایران
ـ تأمین حفاظت و حقوق اعضای اپوزیسیون سازمان‌یافته مجاهدین خلق ایران، مستقر در کمپ لیبرتی در عراق
ـ تقویت اسلام حقیقی، دموکراتیک و بردبار برای مقابله با برداشتهای بنیادگرایانه از این دیانت
ـ بستن همه راههای دستیابی رژیم ایران به بمب اتمی
آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین
خانم مریم رجوی در ارائه راه حل ها و سخنرانی خود هیچگونه اشاره ای به داعش و رهبر آن و نیروهای متشکل آن و نقض فاحش حقوق بشر و زنان در حکومت اسلامی داعش نمی کند. چرا؟
ارتباط بقایای حکومت صدام حسین با داعش توسط چه سازمانی در عراق ارگانیزه می شود؟ بدون تردید یکی از شبکه های مالی و لجستیکی آن سازمان مجاهدین می باشد؟ اگر این نیست چرا مریم رجوی اصرار دارد در عراق بماند؟
تامین حفاظت و یا باز پس گیری سلاح توسط سازمان مجاهدین در عراق که به عنوان یکی از خواسته های خانم مریم رجوی در گذشته و حال مطرح کرده است، چه ارتباطی با مبارزه با حکومت اسلامی ” داعش ” در عراق دارد؟
سوال ما به صفت اعضای پیشین این فرقه خطرناک و تروریستی نیز از کمیته مزبور در خصوص از دعوت خانم مریم رجوی این است که دعوت از رهبر فرقه رجوی که تا ۳ سال پیش در لیست سیاه گروهای تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشت و دارای مناسبات کاملا فرقه ای و پلیسی است و حتی کوچکترین انتقادی به فرقه را تحمل نمیکند و مخاطب را جهت سکوت تطمیع یا تهدید میکند، به چه معنی است؟
فرقه ای که در اروپا و در مهد آزادی منتقدین و اعضای جدا شده اش را تهدید به قتل میکند و یا آنها را مورد ضرب و شتم قرار میدهد ، فرقه ای که در عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبر در خاک آمریکا آن را اقدامی انقلابی خواند و تروریستهای القاعده که آن عملیات را طراحی و اجرا کردند را به عنوان شهید نام برد و برای قتل عام بیش از ۳۰۰۰ زن و مرد آمریکایی جشن و پایکوپی در قرارگاههای خود براه انداخت.
فرقه ای که خانواده های اعضای خود را مامور و جاسوس و کماندو و قاتل و…. می نامد و اجازه یک ملاقات ۵ دقیقه ای هم به اعضای خود جهت ملاقات با خانواده هایشان نمیدهد.
آیا باید رهبر این فرقه تروریستی را به عنوان کارشناس یا نظریه پرداز برای مقابله با داعش و حکومت اسلامی برای استماع در کمیته فرعی کنگره آمریکا بکار گرفت؟
چرا فرقه ای که با داشتن پول و ثروت هنگفت و لابی های متنوع در اقصی نقاط دنیا هیچ اقدامی جهت خروج بیش از ۲۵۰۰ زن و مرد اسیر در خاک عراق که هر لحظه در معرض هجوم آدمخوران داعش قرار دارند نکرده است؟
آیا برای برای رهبران این فرقه جان این ۲۵۰۰ تن هیچ ارزشی ندارد و فقط قربانی شدن آنها در عراق مفید و مهم است، آیا با همه این تفاضیل ایشان و فرقه مزبور میتواند در مورد داعش شهادت بدهد و یا کمکی به حل مسئله داعش بکند؟
ما که خود قربانیان این فرقه خشونت طلب و خونریز هستیم دعوت از چنین شخصی که خود اساسا معتقد به دمکراسی و آزادیخواهی نیست و همین آدمخوران داعش را عشایر انقلابی مینامید و در سایتهای خود از آنها به عنوان نیروهای انقلابی و مردمی نام میبرد را مایه شرم میدانیم و عدم شرکت شما در این جلسه همزمان با رهبر این فرقه را از صمیم قلب تبریک عرض میکنیم.
مریم رجوی در پایان سخنرانی خود نقل قولی از جورج واشنگتن کرد ، نبرد هر چه سخت‌تر، پیروزی عظیم‌تر خواهد بود».
بله ، اما به شرطی که در نبرد همه نیروها از جنس دشمن یعنی داعش نباشند . داعش و مجاهدین هر دو از یک جنس هستند. مسعود رجوی خود را رهبر عقیدتی مسلمانان و مجاهدین می داند ، ابوبکر بغدادی نیز خود را خلیفه مسلمانان و مجاهدین داعش می داند. هر دو خود را رهبر مادام العمر و مذهبی می دانند که فرمان آنها، فرمان خدا می باشد و عدم اطاعت از سخنانی آنها پلی به سوی ” جهنم ” خواهد بود.
نقل قول از جورج واشنگتن از زبان رهبر فرقه ای که کارنامه و تاریخچه سیاه دارد ، در کمیته فرعی کنگره آمریکا که باید آرمان جورج واشنگتن را پاس بدارد، شرم آور است.
ما مجدداد سپاس و تشکر ویژه خود را از شما آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین اعلام می کنیم و اجازه می خواهیم که انتقاد شدید خود را نیز نسبت به آقای تد پو نماینده جمهوریخواه از ایالت تگزاس اعلام کنیم.
با احترام
کانون ایران قلم

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2297

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی