• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

تحلیل پیام اخیر فرقه رجوی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله / شب گذشته دیدیم کمر چه کسانی شکست

  • کد خبر : 48544
  • 02 اکتبر 2024 - 13:12

در« وعده صادق ۲»، بار دیگر دشمنان و همچنین کشورهای منطقه دریافتند که کمر چه کسانی شکسته و چه به ظاهر قدرت‌هایی، دچار اشتباه محاسباتی شده بودند و به طبع آن، کدام پادوهایشان جرئت لغزخوانی پیدا کردند.

sadeg2

به گزارش فراق، مرضیه رئیس الساداتی با ارسال یادداشتی اختصاصی برای فراق، به بهانه عملیات باشکوه وعده صادق ۲، ضمن اشاره به پیام اخیر فرقه رجوی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله نوشت:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» / آل عمران ۱۶۹

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید. بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

تکرار یاوه‌های صهیونیست‌ها و حامیان غربی تحت عنوان تحلیل و به‌خاطر نشئگی موقت، اوج استیصال و خباثت سرکرده در گور فرقه رجوی را عیان کرد. این مردک ابله که از ترس اربابش مشاعرش را هم از دست داده، در پیامی مضحک مدعی شد که با ترور سید حسن نصرالله، کمر جبهه مقاومت و ایران شکسته شده است و طبق معمول، لاطلائلات اربابانش را با آرزوهایش درهم آمیخت.

اگر شهادت سید حسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جبهه مقاومت بوده، پس اثبات می‌کند که آن شهید بزرگوار طی سال‌های گذشته خدمات بزرگ، شایان و غیرقابل وصفی در جبهه مقاومت انجام داده است. بدیهی است که ترور، آدم‌کشی و جاسوسی هیچ‌گاه پیروزی محسوب نخواهد شد. نه افتخار است و نه مورد پسند انسان‌های شریف. رجوی پست و دون‌مایه به‌خوبی می‌داند که این، رویه سلف و پدرخوانده‌اش نتانیاهو و صهیونیست‌هاست که با کمال بی‌شرمی، وقاحت و رذالت از آن حمایت می‌کند.

چگونه می‌توان آدم‌کشی، کودک‌کشی، قطع دست و پای کودکان در اثر انفجار، بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و نسل‌کشی را پیروزی دانست؟ چگونه می‌توان در مقابل این همه فجایع سکوت کرد و سخنی در مذمت آن نگفت و آنگاه نام خود را بشر نهاد؟

به دنیای حیوانات توجه کنید؛ به‌راحتی شباهت رفتار آنان را با صهیونیست‌ها و اتاق جنگ نتانیاهوی قاتل درک خواهیم کرد. حیوانات درنده و وحشی برای گسترش قلمرو، به‌دست آوردن جفت و غذا به سایر حیوانات و هم‌نوعان خود حمله کرده و آن‌ها را پاره‌پاره می‌کنند و به قلمرو آنان تجاوز می‌کنند. آیا رژیم وحشی اسرائیل کار دیگری جز این می‌کند؟

چگونه می‌توان حمله‌های غیرانسانی و کشتن زن و بچه و غصب سرزمین‌های مردم دیگر را توجیه کرد؟ این پیروزی نیست، این عین جنایت و وحشی‌گری است. اگر به دین و حقوق انسانی معتقد و دارای شرف انسانی هستیم، هیچ‌گاه در مقابل این ناجوانمردی و جنایات ساکت نخواهیم نشست. آیا دنیای انسانیت می‌تواند سکوت کند و راه‌حل‌های ذلت‌بار را بپذیرد؟

ترورهای کور فرماندهان مقاومت، از جمله حماس و حزب‌الله، هیچ‌گاه سبب توقف اهداف و حرکت مقاومت و تضعیف آن نخواهد شد. زیرا جبهه مقاومت بر اساس تعالیم انسانی و دینی خود تا کنون اثبات کرده که دارای امکان تکثیر، رشد و ظهور فرماندهان و دلاورانی است که معتقد به انسانیت و شرف انسانی هستند و پیوسته جای شهدا با فرماندهان و دلاوران جدید پر خواهد شد.

برخلاف جنبش‌های دروغین سیاسی که تنها به‌خاطر قدرت و منافع خود می‌جنگند، آن‌ها خود را به‌خاطر حفظ موقعیت و دلارهای آغشته به خون کودکان و زنان بی‌گناه به ثمن بخس نمی‌فروشند و در مسیر خود از روش‌های ناجوانمردانه، دغل و حقه‌بازی استفاده نمی‌کنند. دشمنان مطمئن باشند این تنش‌ها سبب از بین رفتن این جنبش نخواهد شد و بالعکس، روز به روز بارورتر خواهد شد.

فقط یک مثال توجه کنید: در خبری از شبکه سی‌ان‌ان (شبکه خبر غربی) ضمن مرور ترورهای پیشین رژیم صهیونیستی نوشته شده است: «این ترورها نه تنها باعث تضعیف مقاومت نشده‌اند، بلکه باعث قدرتمندتر شدن آن نیز شده است. ترور سید حسن نصرالله مستثنی از این قاعده نیست و به معنای پایان مقاومت یا تضعیف آن نخواهد بود.» جالب است که این معادله جبهه مقاومت را شبکه خبری سیاسی دشمن متوجه می‌شود، اما رجوی ابله نمی‌تواند درک کند.

ترور ناجوانمردی، دغلبازی و خیانت را همه می‌شناسند و هر کسی که راه نامردی را پیش بگیرد می‌تواند با کشتن و جنایت به نان و نوایی برسد. متاسفانه در این روزها شاهدیم که جبهه دشمن در حال موجه کردن ترور، قتل و هر گونه خدعه غیرانسانی بر خلاف تمام شعر و شعارهایش است.

اما در جبهه مقابل، در طی سال‌های گذشته، به یاری خداوند، محور مقاومت از یک نهال باریک به یک درخت تنومند تبدیل شده است و شما با چشم کور و عقدهای فراوانی که دارید، هرگز این پیشرفت را نخواهید دید.

در عملکرد احمقانه و عقدگشایی دیگر سرکرده کریه فرقه مجاهدین، متوجه شدیم که این خبیث متواری و آواره حتی دیگر نه اندیشه‌ای از خود دارد و نه جرئتی که بتواند تحلیلی مستقل خلاف ارباب ارائه دهد و به همین دلیل به نشخوار و بازنشر یاوه‌های صهیونیست‌ها معتاد است.

و مَثَلُ کلمه خبیثه کشجره خبیثه اجتثت من فوق الارض ما لها من قرار
و مَثَل سخن و اعتقاد پلید همچون درختی پلید و بی‌ریشه است که از روی زمین برآمده و هیچ ثباتی ندارد. (عقاید و کلمات انسان‌های آلوده و منحرف نه ریشه دارند و نه میوه و نه گل و نه زیبایی، نه پایداری، نه سایه و نه رشد، بلکه خاری بر سر راه دیگرانند.)

در پایان، با تبریک عملیات وعده صادق ۲، حتی بدون نیاز به توضیحات فوق، بار دیگر دشمنان و همچنین کشورهای منطقه دریافتند که حال کمر چه کسانی شکسته و چه به ظاهر قدرت‌هایی دچار اشتباه محاسباتی شده بودند و به طبع آن، کدام پادوهایشان جرئت لغزخوانی و پیام‌پراکنی پیدا کردند.

الم ترکیف ضرب الله مثلا کلمه طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء تؤتی اکلها کل حین باذن ربها و یضرب الله الامثال للناس لعلهم یتذکرون.

آیا ندیدی چگونه خداوند کلمه طیبه و گفتار پاکیزه را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه آن در زمین ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ هر زمان میوه خود را به اذن پروردگار می‌دهد و خداوند برای مردم مثل‌ها می‌زند شاید متذکر شوید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48544