• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

افشای مفاد نشست محرمانه مسئولین ستاد داخله در خصوص شرایط امنیتی پیش آمده در اشرف ۳ / وحشت سرکرده ها از فرار احتمالی افراد ناراضی در فرصت عید نوروز

  • کد خبر : 45167
  • 22 مارس 2024 - 8:13

مسئولین ستاد داخله فرقه رجوی صبح امروز سه شنبه در نشستی محرمانه در مورد شرایط نارضایتی جدید پیش آمده در اشرف ۳ و ایام عید نوروز تصمیماتی گرفتند که بر اساس اخبار به دست رسیده مفاد آن به شرح زیر است:

۱. سازمان در شرایطی است که چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ تشکیلاتی و سازمانی اصلا خوب نیست و مسئولین باید بیشتر هوشیار باشند.

۲. مسئولین ستاد داخله در ایان عید نوروز بیشتر باید فعال باشند.

۳. مسئولین تیم حفاظت و امنیت باید کاملا هوشیار باشند و به خصوص تیم های حفاظت اشرف که مبادا اتفاقی بیفتد.

۴. مسئولین در ایام عید اگر قرار بود نفرات برای گردش و تفریح بروند مسئولینی که به همراه آنها تردد می کنند بیشتر باید هوشیار باشند تا نفراتی که مسئله دار هستند و نسبت به سازمان تناقضات زیادی دارند قصد فرار داشته باشند.

۵. در ایام عید بیشتر مراقب افراد جداشده ها و به خصوص افراد انجمن نجات باشید که مبادا بخواهند سر راه بچه های اشرف۳ قرار بگیرند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

۶. با افراد بومی که با ما در ارتباط هستند تماس بگیرید و بگویید که آنها هم در ایام عید بیشتر کمک کار ما باشند و اگر خبر و اطلاعاتی داشتند به ما بدهند.

۷. در ایام عید مسئولین ستاد داخله خیلی مراقب باشید و تیم های مانیتورینگ مراقب باشند که اطلاعات در ایام عید به بیرون درز نشود.

۸. مسئولین حفاظت و امنیت داخلی بیشتر مراقب باشند که افرادی که گوشی و تبلت نزد خودشان دارند مبادا با داخل ایران و خانواده هایشان تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45167

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است