• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
غریب ناصری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

ای کاش صدای خانواده‌ها به گوش بانیان حقوق بشر برسد / انتظار ما از انجمن «آسیلا» اطلاع رسانی در مورد وضعیت اسیران است + فیلم

  • کد خبر : 32993
  • 27 ژانویه 2022 - 11:02

برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: ای کاش صدای من و صدای خانواده‌هایی که فرزندانشان اسیر فرقه رجوی هستند به گوش بانیان حقوق بشر برسد.

به گزارش فراق، غریب ناصری سوم بهمن ماه در گفت و گو با تلویزیون اینترنتی مردم. تی. وی در تشریح نحوه اسارت برادرش اظهار داشت: برادرم یاری ناصری در سال ۱۳۵۹ در منطقه ایلام غرب اسیر نیروهای بعثی شد و تا سال ۱۳۶۸ اسیر نیروهای عراقی بود.

وی ادامه داد: بعدها فهمیدیم برادرم طبق قراردادی میان دولت عراق و سران مجاهدین، به همراه تعدادی دیگر از اسرا فریب خورده و به مجاهدین پیوسته است اما تا این زمان مطمئن نیستم که برادرم همچین ذهنیتی داشته باشد که بخواهد بر طبق آن به مجاهدین بپیوندد.

ناصری افزود: ای کاش صدای من و صدای خانواده هایی که فرزندانشان اسیر مجاهدین هستند به گوش بانیان حقوق بشر برسد. ای کاش آنها که دم از حقوق بشر می زنند زجر و گریه و درد دلهای این خانواده ها را بشنوند  و معنای انسانیت را درک کنند.

نماینده خانواده های خوزستانی در ادامه تشکیل انجمن «آسیلا» را قوت قلب و روزنه امیدی برای خانواده ها برشمرد و افزود: انتظار ما خانواده ها از انجمن «آسیلا» این است که هر پیامی و یا اطلاعی از عزیزانمان دارند اطلاع رسانی کنند و در جهت خواسته خانواده ها که ملاقات با عزیزانشان است تلاش کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32993

نوشته های مشابه

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک

21آوریل
عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!
مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰

عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!