• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
غریب ناصری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

ای کاش صدای خانواده‌ها به گوش بانیان حقوق بشر برسد / انتظار ما از انجمن «آسیلا» اطلاع رسانی در مورد وضعیت اسیران است + فیلم

  • کد خبر : 32993
  • 27 ژانویه 2022 - 11:02

برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: ای کاش صدای من و صدای خانواده‌هایی که فرزندانشان اسیر فرقه رجوی هستند به گوش بانیان حقوق بشر برسد.

به گزارش فراق، غریب ناصری سوم بهمن ماه در گفت و گو با تلویزیون اینترنتی مردم. تی. وی در تشریح نحوه اسارت برادرش اظهار داشت: برادرم یاری ناصری در سال ۱۳۵۹ در منطقه ایلام غرب اسیر نیروهای بعثی شد و تا سال ۱۳۶۸ اسیر نیروهای عراقی بود.

وی ادامه داد: بعدها فهمیدیم برادرم طبق قراردادی میان دولت عراق و سران مجاهدین، به همراه تعدادی دیگر از اسرا فریب خورده و به مجاهدین پیوسته است اما تا این زمان مطمئن نیستم که برادرم همچین ذهنیتی داشته باشد که بخواهد بر طبق آن به مجاهدین بپیوندد.

ناصری افزود: ای کاش صدای من و صدای خانواده هایی که فرزندانشان اسیر مجاهدین هستند به گوش بانیان حقوق بشر برسد. ای کاش آنها که دم از حقوق بشر می زنند زجر و گریه و درد دلهای این خانواده ها را بشنوند  و معنای انسانیت را درک کنند.

نماینده خانواده های خوزستانی در ادامه تشکیل انجمن «آسیلا» را قوت قلب و روزنه امیدی برای خانواده ها برشمرد و افزود: انتظار ما خانواده ها از انجمن «آسیلا» این است که هر پیامی و یا اطلاعی از عزیزانمان دارند اطلاع رسانی کنند و در جهت خواسته خانواده ها که ملاقات با عزیزانشان است تلاش کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32993