• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

زبان حال یک مجاهدخلق ایدئولوژیک

  • کد خبر : 3252
  • 22 جولای 2015 - 9:31

زبان حال یک مجاهدخلق ایدئولوژیک

Rajaviدروغ گفتن بد است اما وقتی منفعتش به من برسد مجاز می شود و حتی تبدیل می شود به یک کار خوب و انقلابی ؛ ممکن است عذاب وجدان داشته باشم اما وقتی عضو گروهی هستم که عصاره اسلام رهائی بخش است و بی بدیل و رهبریش خاص الخاص است و بی نظیر و منفعت شخصی من و او یکی ست چون همه منافع شخصی خودم را برای او فدا کرده ام , پس دروغ گفتنی که منفعت دارد مثل فرایض است . دشمن را باید بدنام کرد ، راست و دورغ خودشان اصل نیستند مهم همان بدنام کردن دشمن است.

اصولا دشمن مرز سرخ همه چیز را مشخص می کند, هر ناراستی و ناصوابی در حقش رواست و هر کار صوابی از سوی او خطاست ؛ منافع مردم و میهن هم اعتباری است ؛ این منافع اگر از سوی دشمن به دست آمده باشد ضرر است و اگر می خواهد بدست بیاید باید مانعش شد .

اگر اسلام میگوید دزدی بد است ما رهبری داریم که موارد خاص را که همراستا با منافع ماست مجاز کرده , بردن آبروی مسلمان بد است اما فقط مانماینده اسلام ناب هستیم پس آبروی بقیه بخصوص آنها که مقابل ما ایستاده اند باید ریخته شود .

جاسوسی و مزدوری و ضد ملی بودن و وطن فروشی و…..طلاق و ازدواج و عده و زن رفیق وغسل وفحاشی به خانواده وجعل سند و شکنجه خودی وزندان و هرچه که به نظرتان بیاید همه و همه ارزشهایی هستند که درمقابل ارزش اصلی وکل که همان رهبری و سازمان و ایدئولوژیش باشدبه حساب نمی آیند واین رهبری و منافع اوست که به ما میفهماند این موارد را باید رعایت کنیم یا نه ,بکارگیریم یا نه.

اینکه منافع رهبری متغیر است به پویایی حال رهبری برمیگردد و شرایط روزگار و دست ما نیست و همین پویایی باعث میشود که ما مواضع متفاوت بگیریم که از نظر خیلی ها ممکن است فرصت طلبی به نظر برسد و مکاری ؛ تاکید میکنم که این دو یعنی فرصت طلبی و مکاری حتی اگر هم از طرف ما به کار رفته باشد زشت نیست چرا که مصلحت رهبری مهم است نه واژه ها و دیگر اینکه همین نشان میدهد که رهبری و سازمان در حال رشد است .

پس به همه مخالفان اخطار میکنم که دست بردارند از انتقاد وتهمت ؛ چرا که به انتقادها گوش نمی دهیم و تهمت ها برای ما افتخار است , کلا هر خلافی در راه رهبری افتخار بزرگی است , این جمله آخر را می توانید تهدید هم تلقی کنید .!

بیتاعارف- کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3252

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده