• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
دکتر سجاد محبی‌نیا، کارشناس حقوقی-سیاسی مطرح کرد

دادگاه سوئد روی همکاری رجوی با رژیم صدام انگشت گذاشته است / آیا مکر فرقه رجوی در سوئد به خودشان برمی گردد؟

  • کد خبر : 31231
  • 12 سپتامبر 2021 - 12:01

یک کارشناس حقوقی-سیاسی در سوئد گفت: سیستم قضایی سوئد در روند دادگاه حمید نوری روی یک تناقض بزرگ انگشت گذاشته و آن هم همکاری فرقه تروریستی رجوی (شاکی دادگاه) با رژیم صدام در زمان جنگ ایران و عراق است.

دکتر سجاد محبی‌نیا، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار کرد: در حالی که اعتراض‌ها و انتقادهای گسترده به صلاحیت دادگاه سوئد در پیگیری یک پرونده غیر مرتبط حقوقی وجود دارد اما این دادگاه در روند بررسی اظهارات خواهان (فرقه تروریستی رجوی) به این مرحله رسیده که جمهوری اسلامی ایران به جهت عملیات های نظامی خشن و تروریستی مزدوران رجوی و همچنین همدستی با صدام و جنایت علیه مردم ایران چنین برخوردی با جنایتکاران فرقه رجوی داشته است.

وی افزود: اخبار رسیده حاکی از آن است که متن کیفرخواست به نوعی اثبات کننده جنایت‌های این فرقه بوده و به این شیوه مکر و حیله فرقه دجال رجوی به خودشان برگشته و این دادگاه را با چالشی بزرگ مواجه ساخته است.

محبی نیا ادامه داد: فرقه رجوی از این موضوع آگاه شده و سعی دارد با هیاهو و جنجال رسانه ای و حتی با دعوت از سایر گروه های تروریستی همچون خبات کردستان، دادگاه را از توجه به این موضوع منحرف نماید.

 کارشناس مسائل سیاسی در پایان اظهار داشت: تمام ادعاهای مطرح شده توسط فرقه رجوی در متن کیفرخواست بر علیه خودشان بوده و اگر سیستم قضایی سوئد واقعا ادعای بی طرفی و مدافع حقوق بشری دارد باید هر چه سریعتر شکایت این دروغ گویان و خیانت کاران را بر علیه خودشان بازگردانده و سران این فرقه را به جهت جنایت های مرتکب شده پای میز محاکمه بکشاند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31231