• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

۶ مزدور فرقه تروریستی رجوی را بشناسید + مشخصات

  • کد خبر : 31127
  • 06 سپتامبر 2021 - 11:07

گروهی ناشناس موسوم به «اختاپوس» در فضای مجازی اسامی و مشخصات تعدادی از مزدوران فرقه رجوی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در آستانه سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق (فرقه تروریستی رجوی)، این حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد به اطلاعات تمامی اعضای اردوگاه اشرف در تیرانا و سایر اعضای مجاهدین خلق در سایر کشور‌ها دست یافته است و قصد دارد تمامی این تصاویر و اسامی را منتشر کند.

اختاپوس تاکنون اسامی و تصاویر تعدادی از اعضا را منتشر کرده که شامل اطلاعات سازمانی، مسئولیت و اطلاعات خانوادگی آن‌هاست.

به گزارش فراق، مزدوران معرفی شده توسط این گروه را در زیر می بینید:

صدیقه حسینی

صدیقه حسینی در سال ۱۳۷۴وارد عراق شد و با حمایت مژگان پارسایی در سازمان ارتقا پیدا کرد. این عضو منافقین مسئولیت‌های زیر را برعهده داشت:

مسئول اول سازمان (مسئول فرماندهی زنان و شاخه اجتماعی)
رئیس ستاد ارتش
مسئولیت یگان‌های ارتش آزادی‌بخش در ایران
حسینی هم‌اکنون در آلبانی و در کمپ تیرانا حضور دارد.

مسعود صفی زاده شبستری

مسعود صفی زاده شبستری از هواداران فاز سیاسی تشکیلات در سال‌های ۱۳۵۷تا ۶۰ بود. پس از انتقال وی به پادگان اشرف، تحت آموزش‌های نظامی و ایدئولوژی قرار گرفت و در مراکز نظامی سازمان‌دهی شد. سازماندهی وی اغلب در قسمت‌های نظامی و رسته مخابرات و ارتباطات بوده است.

وی تمامی آموزش‌های رسته مخابرات اعم از بی‌سیم و باسیم و بعد‌ها رایانه و امور فنی، کلاس‌های آموزش عکاسی و فیلمبرداری را گذراند.

شبستری از سال ۱۳۸۲ و بعد از سقوط صدام به‌عنوان یکی از نفرات تخصصی در امور رایانه، فیلمبرداری و عکسبرداری به‌طور تمام‌وقت تحت امر ستاد تبلیغات فعالیت می‌کرد.

وی در سال ۱۳۹۴ به همراه سایر اعضا به آلبانی منتقل شد و در حال حاضر معاون ستاد تبلیغات سازمان است.

مرضیه گل مریمی

فرزند سید مصطفی و برادرزاده‌هایش (حنیف و علیرضا و امین) پس از انتقال به آلبانی از سازمان جدا شدند. در سال‌هایی که زنان در مراکز نظامی بودند، فرمانده دسته پشتیبانی و امداد بود. پس از تشکیل مراکز مستقل زنان به آن مراکز منتقل شد.

فرید ماهوتچیان

با نام مستعار علی‌محمد توتونچی، فرزند محمدرضا وی در سال‌های گذشته عضو بخشی به نام معاونت هوایی بود که برای آموزش خلبانی انتخاب شده بودند. ماهوتچیان تا زمانی که در عراق بود، یکی از مهم‌ترین نفرات روابط سازمان در ارتباط با نیروهای آمریکایی به‌شمار می‌رفت.

حسن خانی

فرزند محمد صادق از اسیران جنگ ایران و عراق بود که در سال ۶۷ به سازمان پیوست و به پادگان اشرف منتقل شد. خانی دوره‌های نظامی و ایدئولوژیک را در اشرف عراق گذراند و پس از مدتی به قسمت‌های اداری- صنفی و پشتیبانی منتقل شد.

پوران چاوشی

با نام مستعار سدیدی اهل صومعه سرا، از اعضای قدیمی سازمان است. دستش در جریان آتش‌سوزی منزل از ناحیه مچ قطع‌ شده است. دخترش، صفورا سدیدی، برادرانش سعید و اکبر و خواهرش نسرین و دو خواهر شوهرش به نام اعظم و آذر از اعضای فرقه رجوی هستند.

توضیح فراق: انتشار مطالب از سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31127