• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«شمسی سعادتی» به جای نشخوار سخنان رجوی اندکی تفکر کند

  • کد خبر : 31040
  • 31 آگوست 2021 - 12:14

شمسی سعادتی به جای نشخوار کردن سخنان رجوی و به زعم خودش گرفتن انتقام برادرش، اندکی تفکر کند و ببیند مُسَبب اصلی خون برادرش چه کسی بوده است؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، گویا بعد از فشارهای زیادی که پس از دیدار خبرنگار «ساندی تایمز» به سران اردوگاه اشرف وارد آمده است شروع به لجن پراکنی علیه فعالین حقوق بشری به ویژه کسانی که سابقا در این سازمان جهنمی عضویت داشتند، کردند.

ما باز هم متوجه شدیم که خبرنگار ساندی تایمز که برای یکی از معتبرترین مجلات جهان خبرنگاری می کند تبدیل به مزدور گردیده است. این که همین خبرنگار در عین حال با مریم رجوی دیدار و مصاحبه داشته و همچنین با حسن حیرانی یکی از منتقدین جدی فرقه رجوی هم در ارتباط بوده، باعث خشم سران فرقه رجوی شده است.

رجوی برای مقابله با این گزارش، خشم خود را از طریق یکی از اعضای فعلی خود به نام «شمسی سعادتی» منعکس کرده است. قطعا مطالب این فرد منبعث از موضوعاتی است که در اختیار وی قرار دادند و در نهایت هم ویرایش توسط مسئولین بالاتر ایشان انجام یافته و منتشر شده تا مورد توجه قرار بگیرد.

شمسی، خواهر فردی به نام «محمدرضا سعادتی» بود. محمدرضا ابتدای انقلاب بر اثر فریب‌هایی که از شخص مسعود رجوی خورد به جرم خیانت به کشور دستگیر شد.

جرم «محمدرضا سعادتی» ارتباط با سفارت شوروی آن زمان بود. سعادتی با فروختن برخی اطلاعات امنیتی برای گرفتن سلاح مذاکره می کرد تا بوسیله آن عملیات های تروریستی در داخل کشور انجام دهند اما این خیانت ها ناکام ماند و با تلاش نیروهای نظامی پرده از این موضوع برداشته شد. سعادتی بعد از محاکمه در سال ۱۳۶۰ اعدام گردید.

خواهر سعادتی هم متاسفانه بعد از سال‌ها خدمتگزاری و کنیزی برای رجوی هنوز متوجه این نشده است که مسبب مرگ برادرش مسعود رجوی بود و نه شخص دیگری.!

باید به شمسی سعادتی گفت، اگر در سازمان مجاهدین حضور داری که انتقام خون برادرت را بگیری، جای درست و خوبی قرار گرفته ای. تو به عامل قتل برادرت خیلی نزدیک هستی، به نظرم انتقام بگیر تا آرام شوی، رجوی را به خاک و خون بکش تا آرام گیری.

شمسی سعادتی به جای اینکه منتقدین مسعود رجوی را زیر تیغ و علامت سوال ببری، کمی به سال هایی که در داخل این زندان رجوی به سر بردی نگاه کن. به تو توصیه می کنیم که  اندکی به گذشته بی تعصب نگاه کن، تو حتی جرات این کار را نداری که در خلوت خودت به انتقادهایی که به رجوی داری فکر کنی در حالی که سرتا پای تناقاضاتی که در طول روز و در طول هفته می خوانی را نمی توانی پاسخ بگیری و باید روی خودت ببری تا خدای نکرده ذهنت روی رهبری باز نشود.

اما جداشدگان اکنون بدون هیچ ترس و واهمه ای در حال بازتاب انتقادهایی هستند که تو و امثال تو به رهبری این سازمان مافیایی دارید ولی جرات بیانش را ندارید. این افراد با خطر قرار دادن زندگیشان انتقادهای ناگفته تو و بقیه را مطرح می کنند تا سِره را از ناسِره روشن نمایند.

البته ما ترک ها یک ضرب المثلی داریم که می گوید: «اگر اسب را نزد اسب ببندید ممکن است همرنگ نگردند ولی همخو خواهند شد.»

شما نیز بعد از این همه سال قطعا که هم رنگ نشده اید ولی بی تردید همخو هستید و این موضوع را بنده و سایر کسانی که سالهایی را در این فرقه تروریستی گذراندیم بهتر از سایرین درک می کنیم.

در پایان خطاب به اعضای وامانده می گویم قطعا اگر جرات فکر کردن داشته باشید به نتایج مطلوبی برای خودتان خواهید رسید.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31040

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»