• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اگر مخفی‌کاری ندارید درب «اشرف ۳» را به روی همه باز کنید

  • کد خبر : 30964
  • 28 آگوست 2021 - 12:56

بعد از به نمایش گذاشته شدن برخی صحنه‌ها از داخل زندان اوین، مسئول این زندان به صحنه آمد و ضمن پذیرش انتقاد، مسئولیت وقایع داخل زندان را پذیرفت.

به گزارش فراق در ادامه رئیس قوه قضائیه نیز خواستار تشکیل یک تیم جهت بررسی سریع ماجرا شد اما باند رجوی طبق معمول اقدام به هوچی گری کرد و  تلاش نمود که با موج سواری پرده بر روی جنایات خود بکشد. فرار به جلو همیشه یکی از شگردهای منحصر به فرد رجوی بوده است.

آنها با تطمیع چند نفر در برخی کشورهای اروپایی و ایجاد آکسیون‌های نمایشی خواستار رسیدگی به وضعیت زندان اوین شدند.

خُب، اگر موضوع رسیدگی است که مسئولین ایرانی نیز ضمن پذیرش انتقاد از خود، خواستار رسیدگی سریع شدند، بنابر این حرف جدید فرقه چه بود؟

اگر سران فرقه رجوی و مشخصا شخص رجوی می‌خواست که فاکتی رو کند باید می گفت تمام درب های مقر «اشرف ۳» روی همه باز است و سینه سپر می کرد که بیایید و ببینید؛ هر آنچه که در خصوص تشکیلات ما گفته می شود اَعم از اینکه فرقه و سِکت وجود دارد و یا اینکه افراد به زور نگه داشته شده اند و یا حتی دیدار آزادانه خانواده‌های افراد گرفتار در داخل اردوگاه!

حالا به نمایشی که ترتیب داده بودند نگاه کنید. آنها با دعوت از خبرنگار نشریه «ساندی تایمز» بریتانیا تلاش کردند که ضمن صحنه سازی با یک تیر چند نشان بزنند. اول اینکه ظاهر دمکرات موابانه خویش را به رخ بکشند، دوم اینکه بگویند درب‌ها روی همه باز است و هر کسی که بخواهد می‌تواند از داخل اردوگاه دیدار داشته باشد. سوم اینکه ضمن مصاحبه با افراد دست چین شده مدعی داوطلب بودن آنان شوند و بگویند که به خواست و میل خودشان اینجا مانده‌اند و کسی به آنان اِجحاف ننموده است.

اما دیدیم که گزارشگر «ساندی تایمز» بسیار زیرکانه از زوایایی که برایش چیده شده بود پرده برداشت و افشا کرد که همه چیز برایش هماهنگ شده بود، حتی افرادی که در پیرامون این تیم خبری قرار داشتند مراقب بودند که کسی دست از پا خطا نکند.

و این گونه است که ما دمکراسی رجوی را به چالش می کشیم و  هَل مِن مبارز می طلبیم.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30964