• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آگاه باشید، یاری خدا نزدیک است / صدای حق‌طلبی هرگز خاموش نمی‌شود

  • کد خبر : 30873
  • 24 آگوست 2021 - 9:09

سایت فراق از جمله سایت‌های بسیار مهمی است که با اطلاع رسانی و اخبارهای دقیق و همچنین با تحلیل‌های بسیار متقن و عالی تلاش کرده تا افکار عمومی را نسبت به فرقه‌گرایی منحط و رو به زوال رجوی روشن کرده و اجازه ندهد که سرمایه های این کشور به دست مشتی اراذل ویران گردد.

این میزان از تلاش و ایثارگری در سایت فراق دشمنانش را بر آن داشت که آن را خاموش کنند. آنها در این زمینه مدت‌ها تلاش کردند و در نهایت با استخدام هکرهای بدسرشت توانستند برای مدتی این صدای برحق را خاموش و به زعم خود خفه سازند ولی هیهات که صدای حق طلبی خاموشی ناپذیر است.

از قدیم گفته اند که چراغی که ایزد برفروزد هر آن کس پُف کند ریشش بسوزد.

هر چند دشمنان و ایادی مزدور و جیره خوار رجوی توانستند سایت فراق را برای چند روز از دیدگان مخفی نگه دارند ولی مگر می شود که خورشید را تا به ابد خاموش کرد و یا پشت ابر نگه داشت؟

ایثارگران این سایت حق طلب با تلاش های شبانه روزی توانستند اختناق ایجاد شده توسط رجوی را شکسته و طرحی از نو براندازند.

مبارک است این همه ایثار و فداکاری برای پدران و مادران این مرز و بوم.

بدینوسیله حمایت همه جانبه خود را از سایت فراق اعلام می‌داریم و امیدواریم که پر شتاب‌تر و قدرتمندانه‌تر از قبل به افشای جنایات رجوی و ایادی وابسته به او ادامه داده و روشنگری های بی وقفه سایت فراق تداوم داشته باشد.

«أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُواْ الْجَنَّهَ وَلَمَّا یَأْتِکُم مَّثَلُ الَّذِینَ خَلَوْاْ مِن قَبْلِکُم مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاء وَالضَّرَّاء وَزُلْزِلُواْ حَتَّى یَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللّهِ أَلا إِنَّ نَصْرَ اللّهِ قَرِیبٌ » (آیا گمان کردید داخل بهشت می‌شوید، بی آنکه حوادثی همچون حوادث گذشتگان به شما برسد؟ همانان که گرفتاری ها و ناراحتی ها به آنها رسید، و آن چنان ناراحت شدند که پیامبر و افرادی که ایمان آورده بودند گفتند: پس یاری خدا کی خواهد آمد؟ در این هنگام، تقاضای یاری از او کردند، و به آنها گفته شد آگاه باشید، یاری خدا نزدیک است.)   

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30873

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی