• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
افشاگری:

وقتی مریم رجوی گفت تا می‌توانید از مردها کار بکشید / مواردی دیدم که نمی‌شود بیان کرد

  • کد خبر : 30736
  • 27 جولای 2021 - 4:26

عضو نجات یافته از فرقه رجوی در یک افشاگری از نشست های فرقه نوشت: یادم می آید در یک نشست، پیامی از مریم قجر خوانده شد که در پایان پیام گفته بود هر کسی انقلاب نکند از دیدگاه من و مسعود حیوان است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فواد بصری، از انجمن نجات مرکز کرمان نوشت: در یک نشستی مریم قجر خطاب به شورای زنان خود ابلاغ کرد تا می توانید از مردها کار بکشید! هر اتفاقی افتاد مسئولیت آن با من .

همان لحظه رجوی به مریم قجر گفت می خواهید تمام مردها را از بین ببرید، مریم قجر در جواب به رجوی گفت، ببخشید شما در این کار دخالت نکنید.

بعد از ابلاغ روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. فقط بایستی کار می کردیم. از بس که خسته می شدیم حال و حوصله غذا خوردن را هم نداشتیم. ما کار می کردیم و شورای زنان مریم قجر یا مشغول خوردن بودند یا در حال استراحت. حتی جمعه ها که در اختیار خود بودیم بایستی کار می کردیم. اکثرا از این موضوع شاکی شده بودند. در آن زمان زنی بنام زهرا گرابیان (سارا) مسئول مقر ما بود. این زن می خواست سرسپردگی خودش را به خواهر مریمش اثبات کند و فشار مضاعف بر مردها وارد می کرد .

به گوش سارا رسیده بود تشکیلات مردها در مقر وضعیت خوبی ندارد. نشستی در مقر برگزار شد و سارا در نشست گفت هیچ کس حق اعتراض ندارد. دستور خواهر مریم است و بایستی اجرا شود. شما می دانید چرا خواهر مریم گفته از شما کار بکشیم چون شما انقلاب نکرده اید. کسانی که در خارج هستند انقلاب کردند و شما که دارید نون خواهر مریم را می خورید به انقلاب خواهر مریم دهن کجی می کنید. ما زن ها انقلاب کردیم و نه شما! کسانی که در سازمان خانواده داشتند هنوز به دنبال زنهایشان هستند و کسانی که در سازمان متاهل نبودند زندگی طلبی را در ذهنشان پرورش می دهند. پس بایستی تا حد مرگ کار کنید و معنی و مفهوم انقلاب خواهر مریم را فهم کنید .

در پادگان اشرف خیلی ها انقلاب من در آوردی مریم قجر را قبول نداشتند، وقتی انقلابش را قبول نداشتند خودش را هم قبول نداشتند. من قبلا گفتم انقلاب مریم قجر به مقرها گند زد. مواردی می دیدم که نمی شود بیان کرد و برای حرمت خواننده این یادداشت می گذرم. تا زمانی که در پادگان اشرف بودم از کادرها گرفته تا افراد رده پایین در فرقه درگیر انقلاب مریم قجر بودند. نمی توانستند از آن عبور کنند. رجوی در یک نشستی گفت ما عکس تاریخ حرکت می کنیم. عکس تاریخ حرکت کردن یعنی عقب ماندگی و به دور از انسانیت .

یادم می آید در نشست مقر پیامی از مریم قجر خوانده شد که در پایان پیام گفته بود هر کسی انقلاب نکند از دیدگاه من و مسعود حیوان است. مریم قجر می خواست خودش را با زور و فشار تحمیل کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30736