• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فاطمه محبتی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: آزاده جان مادرانه عکست را در آغوش می‌گیرم / همسرت در سوئد چشم انتظار توست

  • کد خبر : 30173
  • 15 ژوئن 2021 - 10:00

مادر چشم انتظار آزاده صبور با انتشار پیامی برای فرزندش نوشت: تو را آزاده نامیدم تا در زندگی آزاده باشی.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز البرز، فاطمه محبتی نوشت: «آزاده جان ای عزیزتر از جانم، من در بدو تولد تو را آزاده نامیدم تا در زندگی و آینده همیشه آزاده باشی و خودت سرنوشت خود و مسیر زندگی ات را انتخاب کنی و رقم بزنی. حال به عنوان مادرت برای هر انتخابی که داشته باشی احترام قائل می شوم و برایت آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم.

دختر دلبندم انتظار دارم در شرایطی باشی که آزادانه بتوانی با من و خواهر و برادرهایت تماس و دیدار داشته باشی. شیما، احسان و آرش و همگی ما با خاطرات تو روزها را سپری می کنیم و به امید روز دیدار با تو لحظه شماری می‌کنیم. آزاده جان از آنجایی که در این بیست و یک سال هیچ تماس یا ارتباطی با ما و دیگر اقوام نداشته ای و حتی در شبکه های اجتماعی فعالیتی نداری بر این باوریم که اختیار زندگی خود را نداری و اجازه دسترسی به وسایل ارتباط جمعی هم نداری. حال فقط از تو انتظار دارم با هر اعتقاد و اندیشه ای که داری، آزاد و مستقل در دنیایی آزاد به کارها وعقاید شخصی ات ادامه بدهی و در این دوره که قرن ارتباطات از راه دور است با عزیزان و دوستان خود در ارتباط باشی .

عزیز مادر آزاده جان مادرت را از دلتنگی و حسرت دیدار بیرون بیاور. من نیز برای تو یک مژده دارم و این است که : کاوه همسرت که با یکدیگر به عراق رفتید و یک مسیر و هدف را انتخاب نمودی هم اکنون در کشور سوئد زندگی می کند و اقامت قانونی دارد و کاوه در آخرین تماس تلفنی با خانواده اش عنوان کرده: «من همچنان چشم انتظار آزاده هستم»

مادر آزاده صبور

دخترم ای کاش مانند همۀ انسان های امروزی با دنیای بیرون از خودت ارتباط داشتی و این عدم ارتباط مرا بسیار نگران کرده که چرا باید از هم بی خبر باشیم. حال که هیچ راه ارتباطی وجود ندارد که تماسی برقرار کنیم این پیام را با نام خودت در بستر اینترنت ثبت می کنم تا هر زمانی به جستجوگرهای فضای مجازی دسترسی پیدا کردی با نوشتن نام خودت تصویر من را ببینی و هر زمان قادر به خواندن این پیام بودی بدان که هیچ عشقی در دنیای هستی بالاتر از عشق مادر به فرزند نیست و این عشق جاودانه است .

آزاده جان مادرانه عکست را در آغوش می گیرم به آرزوی اینکه روزی خودت را در آغوشم ببینم و مادرانه نوازشت کنم. دورادور می بوسمت و برایت همیشه دعا می کنم که آزاد و رها باشی، پلیدی از تو دور باشد و در پناه یزدان پاک در مسیری پاک و درست قدم برداری، با توان بر محدودیت ها و ممنوعیت های غیر منطقی غلبه کنی و آزادانه برای هدف خود تصمیم بگیری..»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30173

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی