• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

وقتی پیاده‌روی یک عضو جداشده در ایران، فرقه رجوی را درمانده می‌کند: قدم زدن «ادوارد ترومادو» در اصفهان فسیل‌ها را عاجز کرد

  • کد خبر : 29839
  • 10 می 2021 - 10:05

۱۳ اردیبهشت ماه، فیلمی از سیمای فرقه رجوی پخش گردید که نشان می داد یکی از جداشده های سابق این فرقه به نام «ادوارد ترومادو» در شهر اصفهان در حال پیاده روی و خرید می باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این فیلم به شکل مخفیانه گرفته شده و برای فرقه رجوی ارسال گردیده بود تا در سیمای نفاق به نمایش در بیاید.

کل ماجرا از این قرار بود که ادوارد ترومادو که در فرانسه زندگی می کند چند روزی برای دیدار خانواده اش به ایران می آید و این سوژه خبری پوشکی های فرقه رجوی می شود.

البته لازم به ذکر است تمام نظریه پردازان قرن از قدرت تحلیل فسیل های فرقه رجوی در اینکه یک تردد عادی برای عده ای سوژه خبری درجه یک شده است، عاجز مانده و قادر به کشف آن نیستند.

به راستی که خیلی احمقانه است سران فرقه رجوی برای اینکه ثابت کنند یک جاسوس یا مزدور درجه چند در داخل کشور دارند از افشای پیاده روی یک جدا شده ذوق مرگ می شوند.

یک عضو جداشده از فرقه رجوی در این باره به خبرنگار فراق گفت: سران پلید فرقه رجوی قصد دارند با این نمایش های مسخره، اشخاصی که روزی متاسفانه با رجوی همراه بودند و خوشبختانه الان نیستند را بترسانند تا اگر آنان علیه رجوی حرفی و یا حرکتی داشته باشند بگویند که آنان تحت نظر بوده و مورد هدف قرار خواهند گرفت.

بخشعلی علیزاده افزود: افسوس با کسانی مواجه هستیم که به جای آزادی فرزندان اسیر این مرز و بوم مدام به فکر تهدید فرزندان این آب و خاک هستند.

وی گفت: این فیلمبرداری نهایت کار عملیاتی فرقه رجوی است که به ازای پرداخت یک دستمزد کلان به یک مزدور، موفق به تهیه یک فیلم چند دقیقه ای شده و این مزدور هم مطمئن باشد به زودی یک قربانی برای رجوی خواهد شد.

لازم به توضیح است بر اساس قانون هر گونه فیلم برداری از هر شخص بدون اینکه او خبر داشته باشد جرم بوده و باید مورد پیگیری قضایی قرار بگیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29839