• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تک و پاتک‌هایی که رجوی و فرزندش به هم می‌زنند

  • کد خبر : 29307
  • 31 مارس 2021 - 10:31

اگر به خاطر داشته باشید در مطالب قبلی فراق آمده بود که محمد رجوی از پدر خودش باج خواهی کرده و هر از گاهی با نوشتن برخی مطالب درخواست اخاذی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق،  به دنبال این ماجرا پدر حقه باز و فریب کار محمد رجوی هم بیکار ننشسته و در فکر این بود که چگونه این فرزند یاغی و سودجوی خود را سر جای خودش بنشاند.

به همین جهت فرقه تیمی تشکیل داد تا اینکه محمد رجوی را سرجایش بنشاند و کاری بکند تا وی یاغی گری ننماید. طی یک عملیات فریب، یک شرکت در سوئد از محمد رجوی به بهانه کاری دعوت به همکاری می کند و ظاهرا پیشنهادات خوبی هم داشته است. محمد رجوی هم در عالم خود فکر می کند که عجب فرصت طلایی نسیب وی شده و نباید آن را از دست بدهد. لذا با کله به سمت این شرکت روانه می گردد غافل از اینکه این شرکت یکی از شرکت های پوششی پدرش است که در اروپا مشغول به کار می باشد.

بعد از مدتی دانه پاشیدن از سوی این شرکت و افتادن طعمه در تله و آب بندی محمد رجوی، شرکت به دستور مسعود رجوی وارد مرحله جدید کاری خود در رابطه با محمد می شود و او را وادار می کند علیه کسانی که از فرقه رجوی جدا شده اند مطلب نوشته و در سایت خود درج نماید. آنها به محمد هشدار می دهند در صورت مخالفت با این قرارداد و عدم پایبندی وی، او را به مقامات سوئد تحویل داده و کاری خواهند نمود که پناهندگی وی زیر سوال رفته و لغو گردد و ای بسا مورد پیگرد قضایی نیز قرار بگیرد.

این توطئه را محمد رجوی اخیرا افشا نمود و تصریح کرد که پدرش از او سوء استفاده  کرده است.

ماهیت ضد انسانی مسعود رجوی را به خوبی می شود در برخورد با فرزند خودش هم متوجه شد. بقیه باید حساب کار دستشان بیاید که با چه عجوبه ای طرف هستند که ذره ای رحم و مروت در وجودش مطلقا وجود ندارد.

یادداشت از: ارسلان صادقی اردبیلی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29307

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»