• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مریم قجر عضدانلو ممنوع السفر شد / وضعیت داخل کمپ «مانز» بحرانی است

  • کد خبر : 28951
  • 02 مارس 2021 - 11:59

بر اساس گزارش های رسیده، مریم قجر از رفتن به فرانسه ممنوع شده و علاوه بر آن اجازه سفر به سایر کشورها را هم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، دولت آلبانی که با رفتن ترامپ حال خوشی ندارد به مانند گذشته اهمیتی به این مزدوران و دست نشانده ها نمی دهد و به همین دلیل نیز مریم رجوی در آلبانی گیر افتاده است.

بسیاری از افراد داخل کمپ «مانز» از شرایط درون فرقه به ستوه آمده و چند ماه است خواهان جدایی هستند اما سران درمانده فرقه رجوی با انواع و اقسام ترفندها آنها را مجبور به ماندن می کنند.

مریم قجر و سرکردگان این فرقه کثیف در سال های گذشته با فشار به دولت آلبانی باعث تعطیلی نمایندگی های کمیساریا در این کشور شدند. آنها با طناب هزینه های مالی و اقامت و پناهندگی، گردن افراد ناراضی را می فشارند و به هر دستاویزی متوسل می شوند تا جلوی جدایی و فرار را بگیرند.

 بر اساس آخرین خبر ها دو تن از زنان رده بالا اخیرا از فرقه جدا شدند که مریم قجر به منظور جلوگیری از افشاگری، آنها را در پستوهای درون کمپ، نگهداری کرده و قصد دارد با پرداخت هزینه های کلان به سایر کشورهای اروپایی قاچاق نماید.  چنین زنانی به مانند تعدادی دیگر که در گذشته از فرقه جدا شدند در خانه هایی امن زندانی می شوند و جیره و مواجب آنها را می پردازند تا اجازه هرگونه افشاگری را از آنان بگیرند.

ترفندی که در سالیان گذشته علیه بسیاری از زنان جدا شده به کار بستند و حاضرند ده‌ها هزار دلار در این رابطه خرج کنند تا مبادا زنان بیشتری پرده از روی جنایات و خیانت زوج خونخوار رجوی بردارند.

خبرهایی که همچنان می رسد نشان دهنده این است که وضعیت داخل کمپ آلبانی بحرانی است.

آنها از طرفی با بیماری کرونا درگیر هستند و از طرف دیگر با فشار جدا شدگان پوچی  ادعاهای مردک در گور بیشتر آشکار می شود. فشار اهالی اطراف کمپ فرقه و مردم آلبانی هم برای فرقه قوز بالا قوز شده است.

اعضای فرقه رجوی، بخت برگشته هایی هستند که باید نیمی از وقت خویش را درون جلسات مغزشویی و اعتراف گیری و نیمی دیگر را به بیگاری بگذرانند و در انتهای هر روز کاری هم، مشتی فحش و ناسزا به عنوان دستمزد دریافت کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28951

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!